Gå til innhold

Har dere teppe under sofa/sofabord i stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke det fordi jeg ikke er så fan av å støvsuge tepper, støvsuger annenhver dag- men har ikke ett eneste teppe i leiligheten. Støv samler de og...

Men lurer på å kjøpe et å ha til vi flytter i hus, men mest fordi det ser fint ut.

Hva har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et teppe ved sofaen bare.. Er et sånt "hardt" teppe, så det er lett å støvsuge =)

Skrevet

Vi har et som er superenkelt å støvsuge. Kjøpt på jysk tror jeg.

Vi har det fordi jeg fryser så sinnsykt på bena:P

Skrevet

Vi har et teppe, ja. Et stort, nydelig teppe under sofa/salongbord :)

Skrevet

Ja det er et must synes jeg!

vi har det både under kjøkkenbordet og i stua + i hålen mellom kjøkkenet og stua..

synes det er "kaldt" når det ikke er noe teppe under stuebordet!

litt utrivlig også synes jeg....:(

har du ikke noe teppe i huset ditt HI???

bare pga du ikke liker å støvsuge tepper?

Skrevet

Ja, det har vi. Syns det er best for det er så gulvkaldt her, men syns også det er finest somregel.

Skrevet

Nei, har ikke et eneste teppe på noen av rommene. Ikke bare fordi jeg ikke liker å støvsuge tepper, men ikke har sett behovet....

Skrevet

Ja det har vi dessverre.

Jeg klarte å smyge det bort, men noen mnd senere lurte mannen det tilbake igjen, he he he.

Det er et kuskinteppe som gjør meg gal. Liker kuskintepper samme hvor harry mange synes det er, men dette røyter som en gal. Og med svart sofa sier det seg selv at det blir kaos. Huff, må tørke av sofaen flere ganger om dagen.

Skrevet

Vi har teppe - ullteppe, men siden jeg kjøpte det "brukt" fra der jeg jobbet tidligere så var det ferdig med å loe (vanligvis loer nye ulltepper noe dyrisk, spes de rimelige variantene). Nå er det utslitt så når sofaen byttes ut i løpet av året skal det nytt teppe på plass også. Jeg syns jeg får så ekko i stua her uten teppe (men jeg har ikke teppe under spisebordet, det syns jeg er litt guffent så lenge jeg liker best tepper med "hår" (altså ikke disse flatvevde som er vannvittig enkle å støvsuge)) + godt å gå på (og det er gulvkaldt her om vinteren). Litt usikker på hva jeg vil ha - "alle" har jo flosstepper.. Tror nok jeg går for et i ull denne gangen også og jeg har (faktisk) begynt å like veldig godt "hvite" persiske tepper.

Skrevet

ja, har ett kuskinn under stuebordet

Skrevet

Nei, vi har ikke det. Synes det blir så luftig og fint. ;) Enkelt å vaske er det også. Har ikke teppe noe sted, bortsett fra et på barnerommet. De sitter mye på gulvet der og leker og da er det greit med et teppe der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...