87snuppa Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Hei. Er gravid for førtse gang, så er selvfølgelig mange ting man er usikker på og lurer på. Når jeg var på den første legetimen pratet vi og tok en del blodprøver, men det var ingen gynekologisk undersøkelse eller lignende. Kan hun ha glemt det, eller er det ikke normalt å ta det?
Mamma med to søte små Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg hadde ingen GU sist svangerskap. Denne gangen hadde jeg en tidlig ul, så da sa de at jeg ikke trengte noe GU når jeg skulle til legen på min første kontroll. Er nok forskjellig.
Lionia Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Hmm.... tror det er normalt ja. Jeg hadde heller ikke noen GU, men bare prating og blodprøver. Vi får det vel på neste legetime, eller det blir det så ikke, da neste er UL omkring uke 17-19.
ny83 Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 d er ikke vanlig med gu i svangerskapet lenger, bare hvis d er noe spesielt, eller om du ber om d selv..
William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Ja, det var akkurat det jeg også skulle si. Det er ikke vanlig med gynekologisk undersøkelse så lenge alt er normalt. Jeg hadde aldri det hverken nå eller forrige svangerskap..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå