Gå til innhold

Kraniosakral terapi (litt langt)

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter med plager. Jeg vil gjerne dele en helt utrolig ting.

Jeg har bekkenløsningn både foran og bak... sukk! Og har vært sykemeldt nå i lang lang tid, er i uke 30 nå og skal ikke i jobb før permisjonen kommer i gang. Jeg hadde så vansker med å gå at 30meter var stoooor smerte og stivnet bort hele tiden når jeg skulle reise meg fra sofa eller seng. Vel nok om det.

På lørdagen ble jeg spurt om jeg ville bli med å være kunde for studentene ved Bio Medius Akademiet, de skulle ha eksamen. Ok tenkte jeg, delig med massasje.

Da jeg la meg ned og de startet tenkte jeg "hm.... har jeg fått noen som ikke kan noe nå da. Hun tørr jo ikke ta borti meg!" Jeg ante ikke hva det var de gjorde der og da, og det var litt morro for jeg hadde ingen forutintatte tanker om dette.

Jeg lå med så store smerter i korsryggen at jeg greide ikke ligge i ro med beina nede, måtte ta de opp og ned, og det gjorde kjempe vondt. Da jeg skulle av benken for at de skulle ta ryggen min greide jeg knapt å stå på beina. Satte meg på en stol og de behandlet korsryggen med lette "trykk". Da jeg reiste meg var det nesten helt borte.

Det var noe av det rareste jeg noen gang har kjent. Jeg kikka rart på hun læreren som hadde tatt siste innsats på ryggen min og måtte bare gi henne en stor klem. Jeg var helt utrolig mye bedre.

Etter dette gikk jeg i byen i tre timer med veninnene mine og ble sliten i beina... ikke i ryggen! I dag er det jo da to dager siden og jeg har det fortsatt mye bedre. Jeg kjenner fortsatt bekkenløsningen, den er ikke borte, men den er utrolig mye bedre.

Ville bare dele historien min med dere, om det er andre som sliter og ikke får noe til å hjelpe, så annbefaler jeg dette.

Jeg må finne hun læreren og se om hun tar pasienter, for dette var helt rart. Jeg har Googlet behandlingen for å forstå hva det er hehe...

Høres sprøtt ut men, det virket på meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140022106-kraniosakral-terapi-litt-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...