Litenspire *150711*høygravid Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Hei! Nå er det mer enn 2 år siden jeg var her sist, og det er godt å se at det ikke er mange kjente igjen her. Minstemann er 18 mnd blitt, og vi har endelig klart å bestemme oss for å forsøke på enda en liten familieforøkelse, Så langt teller vi 5, vi skulle bare ha en liten attpåklatt, men det hadde vært fint med en liten til. Spiralen er ute og det er bare å vente på EL, kanskje tempe litt også, er så greit å vite når EL er over synes jeg. Blir spennende og se om dette går veien, hvor lang tid det evt. tar. Med tanke på at jeg nå har rundet 40, må jeg vel regne med at ting ikke nødvendigvis går like lett som før...jaja det hører vel med. Lykke til alle, måtte det bli mange gode korte opphold her.
gleder meg så ille, 5pp Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Du går en spennende tid i møte:=) Vår minstemannn er snart 8 år,så vi håper også snart på en liten attpåklatt. Jeg har nettopp hatt EL,så nå er det bare å vente...går det ikke denne gang,er det bare å prøve mer;=) Håper vi ikke blir så lenge her på over 35 og prøver,men at vi snart kan treffes igjen på andre gravidtråder her på forumet:=) Ønsker deg masse lykke til.
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 30. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2009 Da er det jo noen år siden sist, tok det lang tid før du ble gravid den gangen, og hvor lenge har dere prøvd nå? Håper du fikk lagt inn noen gode "aksjer" ved EL, og at det bærer frukter. Jeg venter på EL, er spent på om den vil komme til rett tid selv om hormonspiralen er borte. Noen sier man kan bli raskt gravide etter hormonspiral, andre sier den forsinker. Ikke vet jeg, jeg finner det vel ut. Håper som deg at det ikke tar for lang tid, og at 2010- baby ikke forblir utopia...
gleder meg så ille, 5pp Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Vi ble gravide så og si med engang sist...men så klart minstemann er jo snart 8 år siden og jeg har blitt eldre så kan nok hende det tar litt tid denne gangen. Gutten som er snart 11 år brukte vi rundt 3mnd på å blli gravid. Vi har vurdert frem og tilbak i flere år,så nå bestemte vi oss..ettersom mannen min har hatt lyst i mange år,har det hengt på meg... ,men nå er jeg SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ klar:=) Er inne i første pp, skal ha ikm 9 Mai,så da får vi håpe den ikke kommer;=) Har du hatt lett for å bli gravid? Håper vi blir gravide raskt både dere og oss;=) Så kanskej vi kan følge hverandre i svangerskapet,det hadde vært koselig. Lykke til.
Wera72 Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Ville bare ønske deg lykke til og fortelle at jeg ble gravid i 1. pp etter uttak av hormonspiral og selv om det endte i tidlig SA viser det iallefall av vi gamle damer over 35 fremdeles kan kunsten med å lage barn. Håper du snart er gravid!
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2009 Det kan jo gjerne ta litt lenger tid å bli gravid nå enn da vi var yngre. Med mine to første ble jeg gravid på 1.forsøk. Med minsten tok det 3 mnd, og før det hadde jeg en SA som vi også brukte 3 mnd på før vi ble gravide. Ser at du er over IKM, så da håper jeg du er gravid allerede. Jeg har IKM 23.mai så jeg må vente noen dager til. Fint å ha noen å skravle med som er i samme situasjon,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå