monca*84*j12 Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Jeg er student og er ferdig nå i juni.. I morgen skal jeg på jobb intervju, og jobben starter 1.august trur jeg.. Om jeg ikke får denne kommer jeg til og søke videre til jeg har jobb.. MEN jeg ønsker ikke legge prøvingen på hylla... Jeg er dessuten ca 1uker over ikm (uten positive tester).. Jeg trur vel egentlig ikke jeg er gravid, men man vet jo aldri.. syntes situasjonen er litt ekkel, men man må vel bare være kyniske og tenke på seg selv?!
Nathalie'i'magen Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Helt klart, tenk på deg selv! Arbeidsgiver har ingenting med om du er prøver! Lykke til på intervju
monca*84*j12 Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 Jeg vet det, men det er likevell ikke noen god følse.. Kan jo tenkes jeg er ganske mange mnd på vei når jobben starter opp liksom.. Men må man så må man..
Gjest Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 jeg sier også tenk på deg selv. Du kan jo komme tilbake til jobben etter fødselspermisjonen. Men synes du skal være ærlig overfor arbeidsgiver når du eventuelt er blitt gravid! Men i teorien så har ikke arb giver rett på å få vite noe før det er 3 mndr igjen til fødsel... (de fleste klarer jo ikke å skjule det så lenge. Man vet jo heller aldri hvor lang tid det tar før det klaffer.
monca*84*j12 Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2009 jah.. Jeg tenker nok først og fremst på meg selv ja.. Men jeg tenker på at jeg alt kan være gravid.. Da blir det jo en litt annen sak.. Samtidig som at det er så tidlig at jeg kan si at jeg ikke visste det.. Og det stemmer jo, for jeg har ikke no svar i morgen heller... Kommer ikke til og teste i morgen.. så da... hehe Bare greit og lufte tankene litt=)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 samme her. tenk på deg selv å ikke alle andre=)) vi er bare jenter=) å det er en helt naturlig ting=) stå på å lykke til=)
blirjegsnartmamma Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Jeg har mista jobben nå faktisk.. og har ingen intervjuer eller noe.. Men jeg vil ikke stoppe opp nå, for jeg vet ikke hvor mye lenger tid vi kommer til å måtte bruke.. Så jeg krysser heller bare fingrene for at HVIS jeg blir gravid, så ordner det seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå