Gå til innhold

Under 25? Ny signeringsliste! ? 2009 ?

Studinen88 m/ gutt i magen ♥

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle starte en ny liste, jeg. Den andre er så gammel, og det er få av de som har skrevet som fortsatt er aktive her inne.

Jeg er student, 21 år, samboer med barnefar og har termin i desember. Er altså ikke så langt på vei enda (8+2 idag). Dette var uplanlagt, men ønsket. Blir for øvrig vår første. Bor i Sandefjord.

Fortsetter under...

Hei ;)

Jeg jobber med psykisk utviklingshemmet personer, blir 21 år til sommeren, Jeg har 2 herlige jenter, ei på 4 år og ei på 1 år :)

Har termin den 12 oktober. Så da blir det 3 unger ;)

Bor sammens med barnefar til alle 3 ungene våres, vi har vert sammen i 6 år nå og har kjøpt oss hus som vi har pusset opp :) Bor i Ålesund.

Hei hei =)

Jeg jobber i en gave og interiørbutikk...

Har ingen fra før av så min første kommer i september, har termin 18.

Det blir en liten prins <3 Bor sammen med barnefaren, vært sammen i litt over ett år og var ikke planlagt svangerskap. Er 20 uker på vei i morgen.

Bor i en liten leilighet, akkurat passe enda egentlig, i Nes i Akershus.

=)

Annonse

Jeg bler 20 år nå i april å jobber som personlig assistent (vikar). Er sammen me barnefar, bor sammen og er forlovet :) Vert sammen 2 år til sommeren å skal etter planen gifte oss sommeren 2010. Venter vår første barn sammen 5 september som er en liten gutt, gleder oss veldig :)

Annonse

Jeg er 23år (blir 24 i oktober). Er fortiden sykmeldt fra mitt arbeid som inkassomedarbeider. Har en gutt fra før på 16mnd, og venter nå vår andre i september.. Muligens en jente etter hva jordmor kunne se;)

Også bor jeg og barnefar i oslo.. Kjøpte oss rekkehus her for snart et år siden:)

Jeg er 22, fra Troms, men bor i Oslo :) Er student - medier og kommunikasjon - tar permisjon fra studiet et år. Nå er jeg 17 uker på vei med mitt første barn. Får håpe vi får vite kjønn på ultralyd i midten av mai.

Dette er spennende!! Gleder meg sånn til bebis kommer, har termin 20 oktober, så det er en stund til. :)

Jeg er hjemmeværende nå, 22 år (fyller 23 år i Juli) Har ei datter på 4 år og venter tvillinger i august (to jenter antakellig, den ene ligger alltid på en merkelig måte så finner aldri helt ut hva det er hehe)

Samboer og forlovet med barnefaren til tvillingene (han er ikke far til veslejenta mi)

Var uplanlagt dette her men ikke uønsket selvom det var ett kjempe stort sjokk når vi fikk vite det var 2 stk inni der, men nå gleder vi oss veldig:D

Er altså 23+2 uker på vei.

wohooo!!!! :P.

jeg er 22 år (86modell), og 2årsstudent på Lærerskolen i Tromsø.

Jeg samboer med barnefar, og stemor til ei frøken på 4. Dette er mitt første barn, og vi er veldig spennte.

Bor på studentbolig, og venter på noe større.

Er nå 9+3 og har termin 4.desember! Gjett at vi gleder oss til jul:)

Jeg jobber i interiør butikk fram til høsten 09/10, da skal jeg ta opp fag i permisjonstiden min så jeg kan begynne på vetrinærskolen fra høsten 10/11. Vi venter vårt første barn i okt/nov (alt etter om vi må ta keisersnitt pga beliggenhet av morkaken) Jeg er sykemeldt siden mars pga blødninger og aner ikke hvor lenge jeg skal være det,! Kjedelig! hehe.

Jeg ble 20 i april, sammen med barnefaren på 5 året nå og dette var planlagt=D er 14 uker på vei nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...