Wishes* Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Hadde en medisinsk abort den 24 feb og oppdaget til min store forskrekkelse i morges at jeg har fått melk i brystene(må melkes ut)! Jeg føler meg gravid,og sjangsen for at jeg er det er absolutt tilstede. Men jeg har også gått på Cerazette i 1 mnd(sluttet for 4 dager siden ). Tok en graviditetstest i dag og den var negativ. Hva skjer? Aner ikke når jeg kan ha blitt gravid og vet heller ikke 1 dag i siste menstruasjon,siden jeg nettopp har hatt en abort. På sykehuset mente de at jeg ikke skulle ha melk i brystene så lenge etter en abort. Det var iværtfall ikke normalt.... Håper så inderlig jeg er gravid igjen!! Erfaringer mottas med takk:-)
bekks Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 hei H&H! Jeg har også melk i puppene, og det er 1 år siden jeg sluttet å amme. Jeg er ikke gravid, hadde mensen for en uke siden. Jeg var hos legen for noe annet, mens jeg hadde mensen, så jeg nevnte det med melken til henne. Hun sa at slikt kunne forekomme, og at det ikke var hverken farlig eller unormalt. Men dersom det kommer blod eller puss må man kontakte lege. Kroppen er veldig rar:-)
Wishes* Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2009 Takk for svar! Så merkelig da.... Er ca 1,5 år siden jeg sluttet og amme. Ja kroppen er virkelig rar!
Gjest Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Melken i puppene kan komme av at du har en hypofysesvulst, noe som er helt ufarlig. Den påvirker prolaktinomet, også kalt ammehormonet. Den skiller ut for mye prolaktin som kan føre til melk i puppene, uregelmessig mens, og uteblitt mens. Man kan også få store vansker med å bli gravid ved forhøyet prolaktinom. Er jo slettes ikke sikkert at det er dette som er problemet. Noen har alltid litt råmelk i puppene, men absolutt verdt å sjekke...
Wishes* Skrevet 27. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2009 Ok. Men tror ikke jeg har forhøyet prolaktinom. Jeg blir MEGET lett gravid skjønner du! Bare en mann ser på meg så blir jeg gravid. Så her i gården må det brukes prevensjon ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå