Gå til innhold

"Uke 35 gjengen".... og alle med termin i mai:-)))))

Pysekatten med 2 i magen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var jo så mange som ble gravide den uka og nå nærmer det seg fødsel for oss alle sammen. Ventetiden er snart over og vi skal endelig få se hvem det er som har bodd i magene våre i alle disse månedene.

Hvordan går det med alle sammen nå?

Her er formen veldig bra. Magen er ikke så veldig stor og i veien heller så det er bare gøy. Hadde ikke forventet å være så utrolig heldig med svangerskapet. Nå håper jeg bare fødselen blir like fin:-))))) Alt er omtrent helt klart nå så nå kan ho bare komme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Her går det strålende! Rygg- og bekkenvondt, men så lenge jeg bare suller rundt hjemme så går det helt fint. Kan ikke gå over lengre avstander da (mer enn 100 meter, hehe). Jeg begynner å bli rastløs, og jeg er redd de siste 3 ukene fram til termin vil snegle seg avgårde.. så her prøver jeg å få tida til å gå med husarbeid, redebygging og baking.

Gleder meg enormt til å treffe lillemor... :-)

Håper dere andre har det bra!

Skrevet

Hei hei :)))

Her går det "egentlig" bra også. Sliter veeeldig med ryggvondt :(

Kan ikke sitte og stå så lenge av gangen før tårene pipler. Er aller best å ligge rett ut med pute under det området som er vondt, så her er det mye ligging på sofaen. Har så mye jeg sku ha gjort, men det meste må jo mannen min gjøre.

Ellers har jeg litt bekken/isjiasvondt, men overkommelig :)

Jeg har også sagt at jeg ikke vet om jeg orker ett nytt sv.skap, men blir nok helt sikkert å ombestemme meg når jeg ser verdens flotteste lille snuppe blir lagt opp på brystet mitt, hehe :)))

Jeg har allerede lagt inn fødeklar på nicket mitt, litt føre var, hihi :)))

Vil bare dagene skal gå fort nå...

Begynner å bli utålmodig og lei nå, og gleder meg vanvittig til å ligge på magen igjen OG bruke klærne mine, hehe

For å ikke snakke om å gå fort/springe, knyte skolissene selv osv...

Men den tid kommer jo :))))))))))))))))

Masse lykke til alle sammen med fødsel, kommer til å gjøre sabla vondt, men for en "premie" vi får :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Stoooooooor lykke til-klem fra

Skrevet

Hyggelig å se at det går bra med dere:) Jeg har det også fint, men gleder meg til å slippe bekken og korsryggsplager. Har det best når jeg tar det med ro, men det er jammen ikke bare enkelt. Er jo så mange ting man vil ha klart til babyen kommer men, men.. Barnerommet får vi ordne med siden, alle baby innkjøpene, vogn,seng,bilstol og en drøss med andre småsaker er i allefall i hus. Bagen er halveis pakket og jeg begynner å forberede meg mentalt på å reise til fødeavdelingen. Jeg håper det ikke blir mer enn 3 uker til.

Nå er navnet til junior endelig bestemt også (tror vi). Ikke så enkelt det der:)

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Tjohei folkens!!!

18 dager til termin!! Måtte tiden gå fort!

Her går ting (etter forholdene) bra. Har en del "plager" som urolige og hovne ben, vonde og numne fingre, og er helt stiv i kroppen etter å ha sittet/ligget en stund. Er vel bekkenet det... Men alt er jo helt normalt, og det er ikke lenge igjen...håper jeg.... Lurer litt på om de vil la meg gå 14 dager over tiden siden vi vet så nøyaktiv når befruktningen skjedde....noen som vet?? Har helt angst for å måtte gå lenge over.

Av utstyr er alt i hus, men ingenting er i orden. Har store planer om å vaske klær og sengetøy til uka. Har null oversikt over hva slags klær jeg har i minste størrelse....trenger en sortering. Må vel også begynne å tenke på hva jeg skal ha med til sykehuset...

Ellers er lillegutt veldig aktiv, plutselig kjennes det som han om-møblerer helt der inne, og plutselig stikker han ut et ben. Det er så koselig:-) Kunne bare ønske han kunne bevege seg litt lengre ned i bekkenet. Jeg er ikke så store jenta, og føler nå han ligger veldig høyt og presser hardt på ribbein og lunger.

Jeg har forøvrig en plan om å arve min mors fødselopplevelse. Komme iveien 3-4 dager før termin, og ha en lett fødsel:-)

Skrevet

Så godt å se at det går bra med alle sammen:-))))))

Rart at vi snart går over i den nye tilværelsen vår som småbarnsmødre. Håper alle skriver inn fødselshistorie her, for er gøy å lese hvordan det går med alle sammen.

Tenker jo på dere og håper vi alle får en fin fødselsopplevelse å se tilbake på:-)))

Skrevet

Heisann :)

Går vel egentlig greit her og :)

Har vært plaget med rygg og bekken ganske lenge..Han ligger forsatt ganske gøyt oppe, så har såååå vondt under ribbebeina, spes når eg sitter!! :(

Kunne ønske han snart hadde sunket ned litt sånn at eg får litt plass :)

Ellers syns eg egentlig dagene går fort, bare 18 dager igjen til termin :))) Kanskje det blir noen 17 mai barn her :))))

Tenk at vi har kommet så lang no, og snart har vi nurkene våre her :) Har ventet så lenge på dette, og endelig har drømmen gått i oppfyllelse..

Så bra at det går bra med alle sammen :)

Følger spent med hver dag om noen har født :) Lykke til alle sammen :)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...