Gå til innhold

Hvorfor er vaksinering farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke skader påfører vaksiner, hva er så farlig?

Hilsen uvitende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det rapporteres bla om dødsfall av vaksiner. Det er funnet vaksinerester i hjerteområdet til hjertesyke, det er funnet vaksinerester i leddene til barn med barneleddgikt, det er funnet vaksinerester i tarmen til alvorlig tarmsyke, lammelser, hjerneskade etc etc

Lurer på om det er enklere å spørre om hvilke skader vaksiner ikke kan påføre?

Det er for meg uklart hva det er som utløser skader fra vaksiner, om det er giftstoffene eller de manipulerte mikroorganismene eller en kombinasjon. Der det er funnet rester i syke deler av kroppen er det så vidt meg bekjent rester etter mikroorganismene som er funnet. Giftstoffer som aluminum og formaldehyd er vel mer kjent for å kunne skade nervesystemet. Selve injeksjonen kan også medføre skade, feks ved urenheter.

Anbefaler deg forøvrig å lese selv hvis du vil vite mer om temaet, feks ved å lese boka til Rolf E Hanssen "Hva er sannheten om vaksiner".

Skrevet

Kan du ikke spørre legen? Sjekke hjemmesiden til Folkehelseinstituttet?

På denne siden her er det mange raringer, og jeg tror dette må være ett av de siste stedene i hele verden jeg hadde spurt om råd.

Skrevet

For å le av Helseinterressert og de andre paranoide tullingene vel

Skrevet

Det kan jo diskuteres hvem som er paranoide - de som lar seg skremme til å ta diverse vaksiner man kanskje ikke vet nok om, eller de som har en tro på at kroppen og naturen kan ordne opp i det meste, hvis den får sjansen.

Personlig syns vel jeg at de som lar seg skremme til vaksinering er hakket mer paranoide.

Men huff, det blir så mye krangling på disse fora - du får nå bare fortsette å le og more deg her inne! :)

Selv har jeg fått gode og opplyste svar fra Helseinteressert, så tulling vil jeg ikke kalle den personen!

Gjest Sunnmamma
Skrevet

Så de som forholder seg til who, en samlet vitenskap, alle lands helsemyndigheter og skolemedisinen er paranoide, og "lar seg skremme", er det det du påstår?

Skrevet

Ja, hvis jeg må velge mellom de nevnte "grupper", så er det mitt svar. Men som alle vet kan man ikke dra alle over en kam, klart ikke alle er det.

Det var mest ment som et svar til innlegget over, som var temmelig flåsete.

Gjest Sunnmamma
Skrevet

Og det var ikke ditt?

Flertallet er altså paranoide, men en bitteliten ekstremistgruppe, som spriker i alle retninger, ikke kan dokumentere noen av sine påstander rent vitenskaplig, og som tror at who, en samlet vitenskap, alle lands helsemyndigheter osv osv tar feil (evt konspirerer mot "oss"), de er IKKE paranoide, det er altså det du sier?

Skrevet

Jeg sa bare det som du kan lese over. Selv ville jeg nok ikke valgt ordet paranoid, men jeg kastet meg på den litt flåsete bølgen ja. :)

God natt.

Skrevet

sunnmamma, så flott du er fornøyd med å injisere barna dine med aluminium, foster cellelinjer fra mennske, formalin, osv osv, jeg håper jammen ungene dine blir immune når du har falt for dette brygget.

Skrevet

Sunnmamma,

Nazismen hadde også flertall (uten sammenligning forøvrig), men det er ikke dermed sagt at flertallsoppfatninger eller flertallsmeninger er riktige for det. Heldigvis bor vi i et demokratisk land der også mindretall har rettigheter. Jeg liker forøvrig å tenke selv, studere selv og å fatte egne beslutninger. Jeg respekterer også at andre har andre syn og velger annerledes.

Gjest Sunnmamma
Skrevet

Helseinterressert skrev

Nazismen hadde også flertall!

Og det ble åpenbart at det var flere temaer Helseinterressert manglet kompetanse i.

Det er fint å tenke selv, men av og til, kanskje spesielt når man berører temaer som krever en viss grad av utdannelse og spesialisering, må man lytte til, og stole på, fagpersoner med litt større innsikt enn en selv på temaene. Og da er det litt spesielt, at akkurat du, en debattant på ett marginalt norskt forum, skulle forstå noe som who, en samlet vitenskap og alle lands helsemyndigheter åpenbart IKKE forstår, dette i kombinasjon med at du ikke virker være veldig utdannet på noen av temaene (no offence intended) og beviselig bommer veldig grovt når du forsøker å tolke studier.

Skrevet

Sunnmamma,

Hvilken kompetanse mener du bør være påkrevd for å få lov til å uttale seg her inne og å debattere?

Er personlige erfaringer uten verdi for deg?

Det er overhodet ikke noen samlet vitenskap som støtter pushingen av vaksiner. Det er en rekke forskere, leger og professorer som er skeptiske til vaksiner. Det er også en rekke leger som ikke vaksinerer seg selv. Er ikke disse kompetente?

• 3 uker senere...
Skrevet

Sunnmamma:

Helseinterressert skrev:

Nazismen hadde også flertall! (uten sammenligning forøvrig)....du glemte visst å ta med det i kolonnen!!! Så jeg bare hjalp deg litt :-)

Du gjør det igjen. Plukker og trekker ut slik det passer deg slik at du setter andres utsagn i et dårlig lys. Du er uhyre uproff. Og jeg tror de som gidder å lese innleggene dine, fort gjennomskuer "teknikken" din, og når de gjør det så fal\ler det tilbake på deg selv. Blæ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...