Kakeåndsen Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Må skryte litt av yngstedatteren min. Hun er snart 2 år, og er uttrolig flink til å snakke. Så flink at jeg glemmer at hun bare er 2 år og forventer kanskje til tider litt vel mye av henne. Uansett, jeg har det svart på hvitt at hun er flink;) Da hun var 18 mnd gammel deltok vi i en studie i språkutvikling som UiO hadde. Resultatet av den var at på de 4 scorene de hadde lå hun på eller over 90 persentilen for 18 mnd gamle jenter. Mange skvetter litt når de hører den lille skravlekjerringa mi, siden hun snakker rimelig rent og i setninger opp til 7-8 ord. Ja, ja, nok skryt. Måtte bare fortelle det.
-MtG- Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Så gøy! Moro når barna er flinke til noe. Man blir jo kjempestolt!
1+1 = 7 Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Når mi jente var 2 år snakket hun også rent og i hele setninger. Tror nok at ordet "begavet" faller litt lett for enkelte. Vil ikke si at hun var begavet, men helt klart flink. Hun har alltid vært flink til å ordlegge seg. Er nå 15 år og skriver dikt som er helt fantastiske. Tenker på å sende dem inn til et forlag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå