Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere ut tre dager egenerklæring/egenmeld ifm forsøk eller kun de "timene det tar"? Mine tre forsøk for et par år siden var jeg bare borte fra jobben kun de timene det tok, mens nå lurer jeg på om jeg skal gi kroppen mer ro (selv om jeg har hørt at det ikke har noe å si på resultatet). Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullevål har alltid sykemeldt meg i 3 dager, uttaksdagen+dagen i midten+innsettdagen.

Skrevet

Jeg ble sykemeldt 4 dager på Rikshospitalet i forbindelse med første mitt første ICSI forsøk nå før jul.

Også denne gangen blir jeg sykemeldt 4 dager. Skal hente ut egg i morgen og blir da sykemeldt frem til fredagen. (hadde egt ikke trengt fredagen da dette er en helligdag :-)

Skrevet

De første gangene jeg tok ut/satt inn egg var jeg bare sykemeldt to-tre dager. De siste gangene har jeg vært sykemeldt også fra innsettelsedagen og frem 14 dager-til resultatet på graviditetstesten. Jeg har en jobb der jeg går stort sett hele dagen og det er veldig mye å gjøre, stress...og dager da man ikke rekker å ha spisepause engang (jobber på en travel avd på sykehuset) derfor er jeg sykemeldt for at kroppen skal få ro/ikke stresse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...