Gå til innhold

Mulig det ikke er lov til å spørre om dette, men har noen av dere vært på dildoparty?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan opplevde du dette og kjøpte du noe?

Hvem inviterte deg?

Er litt på tanken om å ha et party, så hva serverer man, blir det "lettere" å håndtere en evt flauhet med litt vin innabords, hvem inviterer man ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vin og kjeks, ikke inviter svigermor.

Skrevet

hr vært på det ja, hadde det som vors før bytur...

ble endel drikke, og endte med kjøp ja....:P

Skrevet

Har vært på det.

Var 15-20 jenter som hadde dette som vors før vi skulle ut på byen. Spiste vel ikke så mye, ost, kjeks, potetgull og det viktigste for oss; akohol.

Bestillingen skjedde diskret på et annet rom, der vi var alene med selger.

Skrevet

Huff, dildoparty et bare det mest tenkelig harry jeg kan komme på. Nest etter strippere i utdrikningslag.

Vil folk ha en gummikuk så fikser de det selv.

Skrevet

Har ikke vært men kunne tenkt meg å gått en gang. Har et par venninner som driver med homeparties men det er på barneklær, sminke og tupperware. Gidder aldri å gå men har sagt at jeg kommer når de har dildoparty.. ;)

Skrevet

Ja det har jeg, ble invitert med av moren til et av dagnbarna mine, vi kjenner hverandre privat også da og hun er min eldre søsters bestevenninne. Tror vi var 15 stykker. hvor jeg kjente 4.

Vi spiste ost og kjeks, Noen drakk vin til.

Med den gjengen er ingenting flaut bare moro så var mest underholdene og lattermilde kvelden på lenge.

Jeg kjøpte ikke noe da jeg ikke hadde penger akkurat da, (men fant senere ut at søsteren min kjøpte for meg hehe,)

Tror jeg og en til var eneste som ikke kjøpte noe.

Veldig greit lagt opp vi spiste og koste oss og fikk fortalt om produktene og så trakk hun som solgte seg tilbake til et annet rom og en og en gikk å snakket med henne og bestillte.

Sånn kunne man eventuellt spørre om ting som ble flaut å spørre om sammen andre. Ikke at jeg tror det var nødvendig med den gjengen. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...