anonymmmm Skrevet 4. mai 2009 #76 Skrevet 4. mai 2009 er her jeg også... håpte virkelig i går...jeg testet med den som kommer kryss på...(kommer ikke på navnet nå) det var på morgenen, den så negativ ut, så jeg gikk ut igjen fra badet..en stund etter gikk jeg inn igjen for å sjekke, da var det kommet en svak strek til, så da var den svakt positiv, men sambo så det også.. i dag tidlig hadde jeg ikke test, men testet nå nettopp, å da var den negativ, men det var ne annen, det var quik response...slik med to streker..å ikke var det morgen urin heller....jeg forstår ingenting... er nå 12 dager over!!
monca*84*j12 Skrevet 4. mai 2009 #77 Skrevet 4. mai 2009 Heia.. Spennende dette da anonymmm... Du er helt sikkert gravid=) Bare og smøre seg med tolmodighet.. Lettere sagt en gjort, og jeg sliter med det samme.. Om vi bare kunne ha fått et svar nå!! Ikke måtte gå sånn rundt og lure.. men men.. spira sitter når den skal pleier jeg og si=) Her er det heller ingen mensen.. Testet negativt med billigstrimler i dag også, men ikke på morgen urin... By the way.. Jeg stoler ikke på QR, mange som har blanede erfaringer med disse.. Meg selv inkludert.. Fikk svaaaak positiv, men en negativ positiv... så da, om jeg ikke hadde en kjemisk da... En vet jo aldri... jaja.. Her er i det minste humøret på topp, leverte inn Bachelor oppgaven i dag, og nyyter og ikke måtte stresse med den! weeeee klemklem
anonymmmm Skrevet 4. mai 2009 #78 Skrevet 4. mai 2009 godt du er ferdig med oppgaven:):)håper det har gått strålendes...jeg holder selv på meg masse eksamner selv nå....huff, men 27 mai er det siste eksamen, 3 juni reiser vi til Tyrkia, så hvis ikke spiren sitter nå så har jeg iallefall noe annet å glede meg litt til.. du har nok rett i at spiren sitter når den skal...men jeg vil den skal sitte nå vi er heelt klare! tålmodighet er ikke det jeg har fått mest av her i livet,hehe..! håper jeg er gravid...skulle egentlig vært til legen i morgen for blodprøve, men jeg kommer meg ikke vekk fra skolen før på fredag.å DET er lenge det! jeg har en test med QR igjen og en digital clear blue...tenkte jeg skulle spare disse til i morgen tidlig... Du får teste i morgen du også da...på morgenurin... føler du deg gravid?
monca*84*j12 Skrevet 4. mai 2009 #79 Skrevet 4. mai 2009 ja det er sååå deilig.. Nå er jeg ferdig også... såå utrolig deilig.. Vi har vel siste dagen 10juni vi.. Skal ut i en kort praksis av alle ting sånn på slutten... men men... Bite tennene i sammen og holde ut! I know... Helt enig om at den kan sitte NÅ... hehe... Ja det er lenge og vente helt til fredag=( Har ikke tenkt på å ta blodprøve jeg.. Trur jeg drøyer den litt uansett... Jeg trur jeg venter til nærmere inn mot helgen igjen med og teste.. Jeg har jo ikke testet svakt positivt en gang jeg da.. Så er liksom ikke no vits og brenne av masse tester hele tiden..Kanksje jeg temper i stede.. Om jeg føler meg gravid? Av og til ja, og av og til nei... Har hatt en del vondt i "bekkenet" (ikke det at jeg vet hvor det er sånn nøyaktig, for jeg har ikke vært gravid enda.. ) Og jeg er så trøtt hele tiden.. + Vondt i korsrygg.. Dette er jo også "symptomer" som kan skyldes andre ting, mensen fks.. Så vet ikke helt jeg... du da?
anonymmmm Skrevet 4. mai 2009 #80 Skrevet 4. mai 2009 jo, jeg tenkte å ta blodprøve...jeg orker ikke å gå å vente jeg.... Om jeg føler meg gravid? nja...jeg har jo aldri vært skikkelig gravid.. men jeg har ekstremt ømme brystvorter, å så står de rett ut uansett hva jeg gjør nesten,hehe! har en helt spesiell følelse i magen, å er kvalmen( ingen mat som frister....) å trøtt... hadde en del stikkinger i magen men de har gitt seg. jeg er tett i nesen( hvis det er et symptom) og så har føler jeg at jeg ikke kan sove på magen..har alltid gjort det før, å nå er det litt rart å gjøre det...en helt spesiell følelse..jeg blir snart galen jeg!
monca*84*j12 Skrevet 5. mai 2009 #81 Skrevet 5. mai 2009 ossen går det? Testet mer i dag? Her er mensen fortsatt ikke kommet... Og det kom heller ikke noe blod etter sex i går.. så vet ikke jeg.. jaja..
anonymmmm Skrevet 5. mai 2009 #82 Skrevet 5. mai 2009 jeg testet negativt i dag tidlig... var på do nettopp, å da kom det pittelitt rosa på papiret....regner med mensen er på vei, så her er skuffelsen stooor...(
monca*84*j12 Skrevet 5. mai 2009 #83 Skrevet 5. mai 2009 Å så dritt!!! Det var ikke de nyhetene jeg ventet meg.. hmmm.. Men litt rosa er jo ikke ensbetydende med mensen da! Har det kommet no mer? Jeg hadde jo lyserosa på papiret på lørdags natten, og har ikke hatt noe etter det.. så vet ikke jeg.. ikke lett og vite.. Men spira sitter nok snart skal du se
anonymmmm Skrevet 5. mai 2009 #84 Skrevet 5. mai 2009 nei,jeg har ikke vært på toalettet etter heller...det er ikke lett å vite..håper ikke det er tr men jeg tror det... jeg blir så altfor skuffet å.... hadde du rosa på papiret på lørdag? bare sånn uten videre.... Det er så typisk..nå sitter jeg her, mannen er på jobb...kommer hjem på fredag!(
monca*84*j12 Skrevet 5. mai 2009 #85 Skrevet 5. mai 2009 krysser fingrene for deg... Du må prøve og holde motet oppe.. Det går bra.. Jeg kom hjem fra byen natt til søndag og gikk på do, da var det pittepittepitte litt rødt på papiret.. Så da tenkte jeg usj da er mensen på vei.. Så jeg fant ut at da skulle jeg hvertfall ha sex før den kom, har jo mensen så lenge jeg vet du.. Etter sex var papiret lyserosa (sæd blandet med blod). Jeg labbet i seng igjen og var sikker på at mensen var kommet... Men etter det har det ikke vært en dråpe rødt på papiret.. så vet ikke jeg.. Men jeg tipper det var et forvarsel..
anonymmmm Skrevet 5. mai 2009 #86 Skrevet 5. mai 2009 stemmer det ja! huff...jeg vet ikke hva jeg skal si..det er så lett å miste motet... å så har jeg en svigerinne, de har en jente på tre ( like gammel som den jeg hadde hatt hadde det ikke vært for at jeg mistet.. å de trodde det var gravide nå, men det var en celleannsamling som skilte ut HCG og livmoren vokste å alt... dette er nå skrapt ut, og alt er bra.,..men hun har klaget seg så masse til familien vår... så det eneste jeg hører om er stakkers line.... ( vi fortalte ikke at vi mistet til alle) men hun vet det...allike vel elsker hun at de synes synd i henne...å dette er så vondt! beklager..ble masse dette! har en følelse for at det må klaffe for deg nå...
monca*84*j12 Skrevet 5. mai 2009 #87 Skrevet 5. mai 2009 Uff det er så vondt når andre ikke forstår eller tar hennsyn til andre... Syntes det høres ut som Line er en person som sliter masse med selvtillitten og bruker en hver situasjon til og få fokuset på seg selv.. Noen mennesker er desverre sånn... Også har du oss andre som velger og sørge i stillhet.. Men jeg prøver og trøste meg med at jeg en dag får det til! Det blir min tur, jeg er ikke redd for og ikke få barn kan du si.. Og den dagen blir en av de lykkligste i mitt liv.. Jeg vet også at jeg kommer til og få en mye større glede av den positive testen enn andre som kanskje får det til med en gang.. Du skal ikke beklage! Det er lov til og være lei seg.. Jeg trur av og til at man ikke tillater seg slev nok og bli lei seg, skuffet eller og gråte litt.. Gråt og sørg så mye du bare vil, det er din rett! Og det føles godt og få skuffelsen ut.. Fortell mannen din at du er lei deg, kanskje han kan trøste deg litt! stooooor klem
anonymmmm Skrevet 5. mai 2009 #88 Skrevet 5. mai 2009 ja... det er kanskje derfor..men det er iallefall nok til å nesten vippe meg av pinnen og ut i en eksplosjon! jeg å prøver å tenke at en dag.....da skal jeg stråle som en sol....!! jeg er så heldig, eller uhedig at mannen min er skipper, så han er for tiden i dubai, å ringer sikkert i kveld....huff.....! men.... håper TR har lurt meg...men innstiller meg egentlig på at dette er en varsel på at hun er på vei...søren! jeg hadde virkelig håpet....
monca*84*j12 Skrevet 5. mai 2009 #89 Skrevet 5. mai 2009 Uff, ja jeg skjønner at det tar på.. Så kult med skipper... har han matrosdrakt da.. hihi.. naugthy naugthy tanker.. hehe... Får du være med på cruise og sånnt du da.. Men blør du nå da? Du kan jo ikke fortelle han at du har fått mensen om du ikke har fått den? Ja, det er bedre og forberede seg ¨på det værste, og heller bli positivt overasket! klem
anonymmmm Skrevet 5. mai 2009 #90 Skrevet 5. mai 2009 haha... ja, han har uniform...men det er ikke så ofte han går med den hjemme;) haha! han jobber dessverre ikke på cruise...det hadde jo vært helt topp! han jobber på noen større sipplyskip som går der nede...så han er brun å fin hele året;) ja..jeg er egentlig forberedt på at den kommer jeg nå... men håper jo selvfølgelig aldri på det.... du da? mer ker du noe til TR? klem
monca*84*j12 Skrevet 5. mai 2009 #91 Skrevet 5. mai 2009 ohlala, det ville jeg sååå brukt for hva det er verdt *fniiis* Jobber mye hjemmenifra han da.. så kjedelig da.. Men det blir vel som man er vant til.. Jeg meker ingen ting til mensen... Det er såå merkelig.. jeg tempet i morges og den lå på 36.51 så det var jo ikke noe hjelp.. Det er høyere enn før el da pleier jeg og ligge på 36.2.. Men ikke så høyt at håpet mitt stiger.. da burde jeg ligge på 26.7 og opp...=S får bare følge med.. Jeg er masse trøtt og har myyye ludt i magen.. sukk
anonymmmm Skrevet 5. mai 2009 #92 Skrevet 5. mai 2009 haha! ja.han er 4 uker vekke og 6 uker hjemme, så han er masse hjemme også da... men det går fint, tidligere var han 7 uker vekke og 7 uker hjemme...så det var verre! men man blir fort vant med det! Merkelig at du ikke merker noe til den...jeg er såååå kvalmen..det har jeg vært e siste dagene....har også litt luft i magen å sånt..brystvortene er ømme....forstår ingenting! De kroppene våres er noen merlkelige ting!
monca*84*j12 Skrevet 5. mai 2009 #93 Skrevet 5. mai 2009 ja det er jo ganske greit da...selv om jeg hadde savnet samboer som en gal når han var borte.. Jeg sliter når han er en liten uke på jakt og jeg ikke er med jeg.. hehe.. Er ganske avhengig.. men men.. Alt blir en vane...=) Ja disse kroppene våre altså.. Så utrolig typisk.. Jeg er så lei nå.. Først mensen i 11.5uker så kommer den ikke når den skal etter på.. ha.. att det går ann.. Men men.. alt skjer vel for en mening.. klem
anonymmmm Skrevet 5. mai 2009 #94 Skrevet 5. mai 2009 ja...alt blir en vane:) 11.5 uker med mensen???? oi! jeg har aldri hatt uregelmessig syklus før, det er det som er så rart... en gang jeg startet på p pille for maaaaange år siden ble det tull... men aldri utenom!
monca*84*j12 Skrevet 5. mai 2009 #95 Skrevet 5. mai 2009 Ja desverre.. Ble proppet full av hormoner og det satte syklusen helt ut av spill.. Jeg har hatt samme syklus hele 2009!!! Fikk mensen på nyttårsaften.. Derfor begynner jeg og bli små sprø.. Jeg pleier og ha lange menstrasjoner, ca 4uker.. Det er kjernen til mitt problem.. Men jeg har ALDRI opplevd og ikke få mensen.. Derfor er det så rart..
anonymmmm Skrevet 5. mai 2009 #96 Skrevet 5. mai 2009 huff...det hørtes utrolig frustrerende ut.. jeg er heldig sånn sett, den har aldri før vært forsinket... men har du noen gang hørt om noen som er gravide til tross for en liten blødning, slik jeg hadde? har ikke sett mer...men det kommer vel..
monca*84*j12 Skrevet 5. mai 2009 #97 Skrevet 5. mai 2009 jupp=) Ja det er klart man kan være gravid selv om man har en liten blødning.. For det første kan du jo ha hatt el senere enn antatt og at du hadde en festeblødning.. For det andre så er det slik at slimhinnene kan være ganske sjøre i starten, så mange blør lett... Du må ikke gi opp.. Så lenge mensen ikke setter inn for fullt er kjangsen til stede..
anonymmmm Skrevet 5. mai 2009 #98 Skrevet 5. mai 2009 okai... jeg håper å håper..har vært på do sikkert ti ganger nå i ettermiddag for å sjekke om det har kommet noe... det har det ikke, men jeg har gennerelt ekstremt lite utflod disse dagene..hmm...
monca*84*j12 Skrevet 5. mai 2009 #99 Skrevet 5. mai 2009 Høres jo ut som meg du.. Hehe.. Søndagen var også jeg på do kanskje 30ganger.. hehe. Men ingen ting kom.. Det var nok en feste.. Du har hatt sen el.. hehe...
anonymmmm Skrevet 5. mai 2009 #100 Skrevet 5. mai 2009 Hehe! ja men... jeg har ikke hatt NOE utflod omtrent de siste 2 ukene.... jeg blir gaaal...hehe!!håper ikke jeg har hatt sen el.... da er det iallefall liiiiten sjanse for at jg er gravid......da må noen ha vært på soverommet mitt mens jeg sov..haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå