Gå til innhold

Noen som er over ikm?

Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID*

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia=)

Ja du er i samme bås som oss? Er her enda vi, bortsett fra manaen da, heldiggrisen.. hehe

Du er ganske langt over du også ja.. Men som du påpeker selv er det kanskje pga SA, er jo ganske vanlig at ting skjer.. Men på en annen side så er det mange som blir gravide relativt fort igjen også.. Men sånn jeg tenker eller føler er det bedre og forvente det værste og heller bli gledelig overrasket... da blir jeg ikke sååå skuffet. hehe

Jeg må nok skuffe deg og si at temping har ingen formål at all om ikke det skjer om morgenen etter minst 3timer søvn.. Så da må du nok heller stille klokken til 06.30 (som jeg pleier) og tempe i morgen tidlig.. Jeg er så heldig at jeg sovner igjen jeg da.. hehe... ikke alle som gjør det.

Tappetafsing driver jeg ikke med, for jeg skjønner det ikke helt... så der kan jeg ikke oppmuntre deg noe..

Lykke til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe vel, jeg skal faktisk på jobb kl 7.00 imorgen tidlig uansett..så må opp tidlig.. og blir vekket tidlig uansett av datteren min.. hun er syk nå da, så jeg var hjemme med henne idag (hun blir 2 år i august)... det med minst 3 timers søvn.. holder det at man har ligget i sengen? For jeg pleier å bli vekket innimellom på natten for tiden.. vi samsover for det meste (og hun kreler over oss i sengen og prøver å få oss til å stå opp kl 5 av og til.hehe)..

åhh.. håper sånn jeg kan gi henne en bror eller søster snart... samtidig så ville vel det lureste vært å legge prøvingen på litt vent... jeg skal levere oppsigelsen på jobb imorgen og har 3mnd oppsigelsestid..dvs jobber der ut juli måned. ..men vi vet jo at det ikke bare er å "bestille" en baby...

skulle ønske de testene bare kunne komme i ekspressfart og bli levert på døren nå i kveld.. hehe.. får ikke lov av mannen å dra på apoteket og kjøpe.. han mener jeg "sløser" bort masse penger på tester....

Skrevet

Hmmm jeg er ikke sikker.. Man skal i utgangspunktet sove i 3timer.. Om man våkner noe er vel greit, men om man blir vekt veldig mye trur jeg ikke det er så bra.. Men du kan jo prøve, kan hende du får en pekepinn.. MEN hvordan i allverden klarer dere og lage baby når dere samsover? hehe... vi er av det tradisjonelle slaget som har oss når vi legger oss vi da.. hehe... Dere er vel kanskje litt mer oppfinnsomme.. hehe

Er ikke lett dette med jobb altså.. Er i en litt kjip situasjon selv.. Er jobbsøkende, og har mest sansynlig landet jobben.. Med oppstart i August.. Blir jeg gravid nå så er det jo termin i desember.. Får jo ikke jobbet så mye=( Uff.. kjinki.. Må bare ta det som det kommer..

mee too.. Håper de kommer i morgen...sukk*

Skrevet

Hei igjen! Tempen imorges var på 36,8 (har ikke sånn temperaturmåler med to digitaler etterpå).. hva kan det tydes som dere som vet? Er på dag 36 nå..altså over en uke etter hva jeg regnet med tanta ville komme igjen...

hehe ang.samsoving og kos..for vår del sover hun gjerne på sitt rom og sin egen seng fram tolv/ett-tiden,men sover hun lenger så kommer hun inn til oss midt på natten en gang... men nå når hun har vært syk så har hun sovet hele natten i vår seng (så da har det naturligvis ikke vært særlig action)... men joda, vi kan være oppfinnsomme vi..trenger jo ikke nødvendigvis å være i sengen;)

vel, idag leverte jeg oppsigelsen og sjefen spurte fint om jeg visste hva jeg ville gjøre etterpå.. og påpekte at det er lurt med fast jobb hvis vil vi bli gravide (hun vet om SA`ene, jeg jobber i en barnehage..)..

jaja det ordner seg alltid.. .nå håper jeg bare at jeg tester positivt snart (eller at tante rød kommer..kjedelig å være i en sånn mellomventestasjon som jeg er i nå!).

Endelig langhelg!!!

Skrevet

Det er en bra temp=) Om den holder seg til over ikm er du mest sannsynlig gravid...

hehe.. sånn og forstå.. Jeg har liksom tenkt at jeg vil unngå samsoving jeg den dagen jeg får barn... En ting er når de er veldig små å syke, men utenom det ønsker jeg og ha alene tide med samboer.. Sier jeg nå.. hehe.. har ikke unger da, så kan jo tenkes jeg forandrer syn...

oi, så spennende... skal du ha deg ny jobb da? sant? lønner seg med jobb ja...

Her testet jeg negativt så det holder i dag.. Så er nok IKKE gravid! Men da syntes jeg den forbanna mensen kan komme så jeg kommer igang med neste pp liksom.. hadde vært så himla greit... jeg har jo ca 4uker med menstrasjon forran meg, så hadde vært greit og få det overstått..

heldig du som kan kose deg med helg.. Jobber med oppgave jeg=( usj... men men.. må man så må man..

god helg

Skrevet

huff.... jeg forstår ingeting! ingen tegn til TR, men negativ test i dag tidlig igjen.. var å bestilte legetime i dag, ta blodprøver..... men... skal ikke før på tirsdag...lenge å vente! i dag stakk det ekstremt i magen en periode...nesten som det var i eggstokkene, men allikevel ikke....og en helt annen type smerte..gjorde det i går også..... målte tempen i dag tidlig...litt høy.........:/ vet ikke om jeg skal gråte eller le!

Skrevet

tr kom ikke på besøk til meg i går heller som hun pleier.. var sikker på at ho var på vei da jeg fikk mens lignene smerter.. hvis jeg ikke er gravid så synes jeg søren meg tr kan komme nå slik at vi kan fortsette å prøve videre altså..

Skrevet

skriver under på den va9ilje

Skrevet

men monca.. jeg er jo over ikm.. skulle hatt det forrige onsdag (altså 8 dager siden) hvis den hadde kommet som den pleier.. men nå var jo min siste "mens" en SA i 5. uke...

kjipt at ikke posten kommer imorgen for da kommer jo garantert ikke testene jeg bestilte.. lurer på om jeg skal satse på at de kommer på lørdag eller dra ut ikveld og kjøpe ny.....

tror nok du forandrer syn på samsoving etter du får barn.. men både babyer og foreldre er jo forskjellige da,så kan godt være det ikke passer for dere.. vi syns det stort sett er veldig kos:) og hun har jo egen seng og rom og sånt så varierer som sagt litt:)

jeg må nok få meg ny jobb ja, selv om drømmen er å være litt hjemmemamma...men det må nok bli etter jeg har fått nr 2... mannen vil nemlig ha fullt med permisjonsrett sier han... når jeg ble gravid med jenta vår var jeg student og fikk fødselspengene av lånekassen....¨

hva studerer du/drømmejobb?

jeg studerte fransk, men ble ikke helt ferdig (pga litt komplikasjoner i svangerskapet) og drømmejobben min før mann og barn var skuespiller. hehe. Eller forfatter!

klem og god helg til deg også:)

Skrevet

ingen tante rød enda og temp var det samme imorges 36,8...

hmm

hvis ikke testene kommer i posten imorgen skal jeg jammen meg dra på apoteket og kjøpe!

Skrevet

Oi så spenennde! Du MÅ jo være gravid...

Her har heller ikke mensen kommet... I dag har jeg vært små uvell også.. Jeg har ikke turt og tempe mer heller jeg... jeg er suuuper trøtt hele tiden også.. Vet ikke jeg...

Skal teste i morgen igjen tenker jeg..

Skrevet

Spennende!! Hvilken test har du liggende?

Det er et vaktapotek som har åpent her i byen.. men vet ikke om jeg gidder å kjøre inn dit.....kan jo være testene jeg bestilte kommer i morgen med posten.. men posten kommer sikkert ikke før i 12tiden tidligst....

og jeg er jo alltid oppe og tisser i syvtiden.hehe

hmm hvis jeg skal kjøre inn og kjøpe.. kjøpe cb digital eller vanlig?

jeg er også trøtt...

Skrevet

Jeg har 9 billige tester og 1 cb dig... Men jeg angrer litt på at jeg kjøpte digital... Er så mye mer tilfredstillende og leve i håpet og myse etter streker... hehe... Men tenkte liksom ha den liggende til jeg fikk svak pos på billig da vet du.. hehe..

Skjønner du ikke gidder, men fy f... så spennende.. Jeg hadde kanskje vært akkuratt så gal at jeg hadde dratt og kjøpt..

MEN jeg er ganske sikker på at testene kommer i morgen! Mine kom på 2dager... Du får samle morgen urin og spare på det da vet du... Sett det i en tett beholder i kjølskapet så kan du teste i morgen når testene kommer=)

Hvorvidt du skal kjøpe dig eller ikke kommer ann på om du foretrekker og tyde, eller den brutale sannheten... hehe

klem=)

Skrevet

søren heller! Nå tar jeg bilen og kjører og kjøper test... hehe

så spørs det bare om jeg klarer å vente til imorgen tidlig.. kanskje jeg kjøper to sånn at jeg kan ta en med en gang jeg kommer hjem også...

hehe

håper du svarer i løpet av kvelden:)

Skrevet

ååå jeg er spent..

Om det teller noe trur jeg du er gravid!!! Det samme sier pendelen min.. Og ikke minst tempen din.. hehe

klem

Skrevet

Hei igjen! Det var ingen andre inne på apoteket så jeg sa bare til damen i luken at jeg ville ha en graviditetstest.. hun kom med en, men jeg spurte om de hadde topakning... så kjøpte en topakning med vanlig cb.. De var utsolgt for den digitale,

Og nå har jeg vært på do og tisset på den første pinnen.. dvs jeg tisser alltid i et miniglass og holder testen nedi heller.. holdt nok nærmere 15 sek enn 5.. er jo noen tester man skal holde 15.. men det var visst bare 5 her.. woops.. uansett..

det kom fram en svak strek som både jeg og mannen min ser!!!!

Så nå er det vel bare å legge seg og vente på morgen! hehe

Han tror nok ikke på det før vi har sjekket med en digital.. så får vel ut å lete etter den på et annet apotek imorgen!

ikke så veldig mye klokere, men med et litt større håp:)

når kommer du innpå her imorgen? Du skulle teste selv? :)

klem

Skrevet

Oi så spennende=)

Jeg våger meg til og si GRATULERER du er gravid!!!

Noen god ord på veien:

Jeg vet at de to SA'ene har gått inn på deg mer enn kanskje hva du har valgt og gi uttrykk for.. Jeg skjønner at du er redd denne gangen for at det NOK en gang skal gå galt.. Men slapp av, pust dypt og nyt de 9mnd forran deg, for det kommer til og gå bra denne gangen.. Kjønn er jeg litt usikker på siden jeg ikke har datoen din.. Men, jeg føler denne ungen og en til, og at du til slutt har to jenter og en gutt... Den siste blir du gravid med sent 2011..

Jeg skal teste i morgen ja, men jeg har testet så mange ganger negativt alt så føler ikke at det skal gå noe bedre i morgen.. Trur nok at det blir negativt.. Jeg vet ikke når jeg kommer innpå i morgen, for det blir nok en litt lang tur med vovvene i morgen og frokost før jeg tenker på data... Men jeg skal se etter hurra innlegg fra deg med en gang jeg kommer på=)

Stor klem til deg=)

Skrevet

hei igjen! Jeg våknet halv fire i natt og prøvde å sove videre, men var så tissetrengt at jeg måtte bare stå opp..så testet meg vel igjen ca 03.45... den streken så ut til å være bredere, men svakere. Arh....må nok kjøpe en digital for å bli helt sikker..og nå må jeg tisse igjen.. men skal prøve å holde meg sånn at jeg kan tisse på pinne etter kjøpt test....det er kl 10.apoteket på kjøpesenteret åpner....

men siden det var så svakt, burde jeg vel kanskje holde meg til imorgen, men det klarer jeg ikke!!

skal sende deg en pm med fødselsnr mitt.. spennende det du skriver.. mannen min sier forresten noe av det samme.. først to jenter og så lillebror etterpå. hehe. Håper vi får flere enn 3 barn jeg (men det kommer jo selvsagt an på svangerskapene!)

klem

Skrevet

Jippi ja! Nå kan jeg også melde meg ut av denne tråden med en digital-test som lyser: Gravid

:-)

Håper du kommer etter snart monca:)

Skrevet

Heia... Gratulerer så mye...

nå har alle inne på denne tråden fått konstantert graviditet, og jeg sitter fortsatt her inne i uvisshet=( Dritt asså.. Men men.. Det blir min dag til slutt også..

Jeg så på datoene deres og jeg trur mannen din har rett.. ei litta tulle nå, og en etterlengtet gutt til slutt.. Jeg trur dere godt kan få mange barn, men økonomi og plass stopper det litt trur jeg.. (kan hende jeg tar feil her..)

Jeg testet negativt i dag også jeg.. Så i kveld reiser jeg på fest og drikker... HA... kan jo ikke ha livet på hold heller liksom...

Men kjipt og ikke vite... jeje

kos deg masse i sv.skapet da!

klemklem

Skrevet

ingen TR enda...men negative tester....legen på tirdag..

Skrevet

Gratulerer såå mye til dere som har fått positive tester!!!

Her er det fortsatt på stedet hvil.. to og en halv uke over IKM. Mener jeg testet på torsdag, men den var helt negativ. Begynner å bli så lei jeg nå.. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre. Det begynner ta på kjenner jeg. Det kan jo ikke være mulig at jeg er gravid. Er bare helt sinnsykt trøtt om dagen, men tror det er pga pollenallergi..

Skrevet

er 7 eller snart 8 dager over IKM...og testet negativt med CB digital i kveld..ikke testet før..

huff---

blir vel aldri gravid igjen jeg... ANYWAY ingen tegn til TR..

hvordan foregår tempingen deres???

noen som kan forklare hvordan det virker??

Skrevet

GRATULERER til alle dere gravide..

Er i 7pp nå. Begynner å bli litt lei av å vente selvom det er en spennende tid også..

Men med en uregelmessig syklus, har jeg foreløpig bare testet negativt, både på graviditets tester og el-tester. Ingen stigning.

Frustrerende!

Men gir ikke opp=)

Skrevet

Hei jenter..Jeg er fortsatt inne på denne tråden jeg.. så deler deres frustrasjon...

Jeg vet ikke når ikm er at all.. Men det er 7uker siden mensen.. På lørdag testet jeg negativt.. Var ute på byn.. Og når jeg kom hjem om natten hadde vi en runde i halmen.. Etter sex var det rosa på papiret, men det var bare da.. Etter det har jeg ikke sett noe til mer rosa eller blod.. så vet ikke hva det var.. Er mensen på vei? var det el som er syyykt sen eller kan det ha vært en feste? Mange spm man kan stille seg.. hehe.. Og jeg håper jo alltid på det beste..

Tenk a, en januar spire... *sukk*

klem til dere, det blir vår tur...

For infor om temping: http://pernille.info

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...