monca*84*j12 Skrevet 29. april 2009 #26 Skrevet 29. april 2009 Ønsker seg spire: Det var lenge.. så kjipt da=( Håper du er gravid, om ikke så håper jeg mensen kommer snart! mannaen: Her er også alt på stedet hvil... Eneste jeg merker av "symptomer" er at jeg er veldig trøtt og at jeg er støl i magen, stikkinger murringer og strekkefølser... Så kan nok hende at mensen nærmer seg nå.. Venter på tester jeg..
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 29. april 2009 Forfatter #27 Skrevet 29. april 2009 weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jeg er gravid:))))))))
monca*84*j12 Skrevet 29. april 2009 #28 Skrevet 29. april 2009 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 29. april 2009 Forfatter #29 Skrevet 29. april 2009 Det er helt utrolig.Er helt skjelven..Du hadde rett monca:))))))) Riktignok er streken svak men rosa:)Det var en QR test
monca*84*j12 Skrevet 29. april 2009 #30 Skrevet 29. april 2009 Å dette er høydare.. Jeg er så glad for deg.. Er liksom så godt og se at andre som har prøvd ca like lenge som meg får det til.. Og at man ikke forblir "slitere".. Jeg liker og ha rett=) Merk mine ord, jeg har følsen av gutt.. Pappas stolthet.. hehe.. Jeg tellte over ukene som har gått siden sist mens og kom til 6uker.. Men var så mye kluss, så vet ikke hva jeg skal telle etter.. uff.. jaja, jeg får jo svaret mitt før eller siden... klemklem
Va9lje Skrevet 29. april 2009 #31 Skrevet 29. april 2009 siden dere er inne på det med tempen.. har ikm i dag, og i går målte tempen 36.79 og i dag målte den 37.16 ... kan dette ha noe med at tr er på vei?
monca*84*j12 Skrevet 29. april 2009 #32 Skrevet 29. april 2009 Da er nok mensen på vei ja.. Beklager..
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 29. april 2009 Forfatter #33 Skrevet 29. april 2009 Da er jo tempen din kjempe høy og tegn på graviditet:)
monca*84*j12 Skrevet 29. april 2009 #34 Skrevet 29. april 2009 HAHA jeg så feil.. Trudde det sto 36..... og ikke 37... hehe.. snakk om å bruke øya.. hehe Ja du kan jo helt klart være gravid.. Ville nesten vært merkelig om du ikke var det.. hehe... spennende*
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 29. april 2009 Forfatter #35 Skrevet 29. april 2009 Tusen takk monca:))) Er det 6 uker siden mens?????Da er det på tide å ringe legen.Krysser fingrene for deg:) Blir spennende å se om du har rett ang kjønn og da=) Må innrømme at jeg er nervøs for at det skal gå gale igjen som det gjorde sist.Var da nesten 11 uker på vei...men det kan vel ikke gå gale igjen?neineinei hehe
monca*84*j12 Skrevet 29. april 2009 #36 Skrevet 29. april 2009 Uff.. Nei, lar det gå noen uker til jeg før jeg kontakter lege.. Hehe... Med tanke på alle hormoner osv jeg proppet i meg en stud (skrevet ut av lege) så er det kanskje ikke rart at det sa stopp.. veit ikke jeg.. Trur du kan slappe av... Føler ikke at du kommer til og miste denne gangen=)
anonymmmm Skrevet 29. april 2009 #37 Skrevet 29. april 2009 GRATULERER!! så kjekt at du er gravid.... Jeg tok test nå i ettermiddag....å det var bare en strek, å den var heeelt klar....resten var blendahvitt.....forstår ingenting jeg nå!
monca*84*j12 Skrevet 29. april 2009 #38 Skrevet 29. april 2009 Åååååååååååååååååååå jeg vil vite!!!!!!! Nååååå.. Heldig du mannaen.. jeg sitter her og prøver og konsentrere meg med bachelor oppgaven min, men jeg klarer ikke og fokusere.. Det er helt håpløst.. Og jeg skal levere den på mandag, men ønsker og være ferdig på Fredag... Men jeg bare sitter og tenker og kjenner etter om det er no nytt.. Det er jo ikke bra det heller.. blir gal... Har ikke råd til og stikke ut og bruke masse penger på test heller når jeg venter dem i posten kanskje i morgen... jiiiizzz jeg blir gal.. Jeg vil bare vite!
anonymmmm Skrevet 29. april 2009 #39 Skrevet 29. april 2009 huff...ja, jeg sitter også å skriver....men jeg bare måtte ut å kjøpe en test...ble så skuffet når den var negativ.....har en som jeg skal ta i morgen tidlig...hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre....!!!!
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 29. april 2009 Forfatter #40 Skrevet 29. april 2009 Å Skjønner deg så altfor godt monca..Kan det ikke bare komme tester i posten til deg i morgen og lyse gravid mot deg?jo det kan det hihi.. Jeg måtte jo selv løpe ut i dag å få kjøpt en test..svindyrt...burde fått rabattkort for lenge siden.tør ikke tenke på alle de pengene jeg har brukt på tester disse 14 pp...blir flau. Håper så inderlig dere begge følger med meg videre på 1 trim..Hadde vært sååååååååå kjekt. Får tester i posten i morgen jeg....da er jeg spent å se om bt slår ut hehe..Tenk om den er falsk positiv..eh...nei nå må jeg slutte:) Det er bare såå uvirkelig at jeg er gravid...
monca*84*j12 Skrevet 29. april 2009 #41 Skrevet 29. april 2009 jaaa.. Det hadde jo bare vært en drøm!!! Tør ikke engang håpe. Akkuratt som at jeg forstår du ikke helt tør og tro.. Det kommer sikkert jeg til og slite med også.. Jeg hadde dratt ut og kjøpt test jeg også om jeg hadde fått en strek ja... åå ja, det ville vært såå koslig om vi kunne fulgt hverandre... hehe, det sier jeg til alle! *humre* Men jeg mener det jo.. Jeg er helt sikker på at jeg kommer til og få det så koslig på trimester og teminklubb sidene.. skjønner du syntes det er uvirkelig... sukk.. Me too...
anonymmmm Skrevet 29. april 2009 #42 Skrevet 29. april 2009 jeg forstår virkelig at du ikke våger helt å tro det... men det er nok sant....
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 29. april 2009 #43 Skrevet 29. april 2009 Jeg bare må spørre... Hvor temper dere hen..? I munnen?
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 29. april 2009 Forfatter #44 Skrevet 29. april 2009 1 QR og en cb kan vel ikke være feil?Mannen er enig jeg er gravid uten tvil=) Trillemamma:jeg tempet i rumpa hehe da får du den mest nøyaktige målingen.du kan også måle i munnen.
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 29. april 2009 #45 Skrevet 29. april 2009 Gratulerer så masse med graviditeten forresten )) Jeg måtte bare tempe for å sjekke (i rumpa ja;), og da var den 37.2.. Nå har ikke jeg tempet slikt før, bare for å sjekke om jeg har feber... Men synes å huske at den var så vidt under 37 da. Håper jo ganske mye for tiden... Og ikke IKM før søndag...
monca*84*j12 Skrevet 29. april 2009 #46 Skrevet 29. april 2009 Når på døgnet tempet du? Det er viktig at det skjer på morningen etter minst 3timer sammenhengende søvn for og få riktig temp=) Tempen faller som regel ikke før dagen før mens eller noe.. Så om du temper høyd på ikm dagen er jo det veldig lovende=) klem og lykke til
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 29. april 2009 #47 Skrevet 29. april 2009 He he, gjorde det akkurat nå for moro skyld. Æsj, så kjedelig å gå å vente, men skal teste imorgen tidlig. Håper til jeg blir grønn!!
monca*84*j12 Skrevet 29. april 2009 #48 Skrevet 29. april 2009 hehe.. nei da har det nok ikke så mye og si... Veit alt om venting, det er dritt!!!! Venter selv jeg og håper, men fargen min har vel blitt mer lilla trur jeg... =(
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 29. april 2009 #49 Skrevet 29. april 2009 Lykke til til deg også ))) Jeg kommer til å bli så utrolig skuffet av negativ test imorgen (selv om det er bittelitt tidlig)... Sukk sukk.
Spira31 Skrevet 29. april 2009 #50 Skrevet 29. april 2009 Hei jenter! Fortsatt ingen tante rød her... jeg hadde SA den 25 mars og nå er det 5 uker siden eller på dag 35 for å si det sånn.. etter SA i januar kom mensen etter 26 dager.. vanligvis er det 28 dager... har ikke testet meg siste dagene, men testet sist med CB digital på søndagmorgen (26april) og da var den negativ... har ingen tester i hus, derfor jeg har klart å holde meg... men har bestilt flere i ettermiddag fra billige-tester (både cb vanlig og strimler)..men de kommer vel ikke her før lørdag kanskje pga 1.mai-fredag... ser det er mange av dere som driver med temping og sånt, har ikke gjort det jeg..men prøvde ..stappa temperaturmåleren litt inn i skjeden og den viste tidligere i ettermiddag 37,1 og nå nettopp 37,3... men vet ikke om det har noe å si.. skal prøve imorgen tidlig (har skjønt det er helst om morgenen man skal tempe...).. hmm hva gjør man ikke når man er spent..hehehe Jeg har ikke hatt noen spesielle problemer med tante rød før..men har jo heller ikke hatt SA før dette året.. og nå har jeg hatt 2 på forholdsvis kort tid.. (januar og mars)... kanskje kroppen min er litt i ulage (håper jo heller at jeg er gravid og hadde litt sen eggløsning denne gangen.. målte ikke etter den...).. tappen er enda langt oppe og kapslet igjen...men har ingen spesielle tegn på verken det ene eller det andre... jaja. kjekt å kunne dele ting og tang med dere og kanskje få noen innspill og svar:) mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå