Gå til innhold

Noen som er over ikm?

Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 2 dager over..testet negativt seinest i går,så nå vventer jeg noen dager..Er så irriterende altså!!!!!Pleier ikke gå over men det har jo hendt!

Noen flere som venter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Over her også trur jeg.. Og om jeg trur riktig en uke over ca... Men jeg vet ikke ... testet negativt i dag=( Men skimtet så vidt en svak svak skygge i riktig lys... Kan bare ha vært en bulk i testen også.. Så tar den som veldig negativ jeg...

begynner og lurer på om jeg kanskje hadde el veldig sent,om jeg har hatt den.. Trudde det, men... veit ikke jeg..

Håper det blir små spirer på oss og at vi suuuser over i 1trim fort!!!!

Skrevet

Oj..det er jo spennende:)Jeg tror kanskje jeg har hatt seinere el...Tempen min er fortsatt veldig høy 36,94 og det er jo ett godt tegn.synd jeg ikke tempet rundt el for da hadde jeg jo visst!!!

Håper det er vår tur nå=)

Skrevet

Du MÅ jo være gravid.. Jeg har ikke tempet no mer jeg da.. Skulle gjøre det, men programmet i helgen gjorde det vanskelig.. Så tenkte jeg skulle tempe nå denne uken, så får man se..

Jeg også tenker at det var dritt at jeg ikke tempet tidligere.. hehe.. Men men... Kan absolutt hatt sen el jeg også..

Godt vi er flere som lever i uvisshet..

Hva sier magefølsen deg da? Har du mye symptomer osv eller?

Skrevet

Har ingen symptomer overhodet!! eneste er st jeg er trøtt og tett i nesen,men det kaan jo ha andre forklaringer..magefølelsen sier vel nei...ikke gravid....men håpet er der enda tihi

Skrevet

Jeg har så mange jeg da...

Men de som er akkuratt nå er vel trøtthet, luft i magen og sår gane... Noe som også kan komme uten av at man er gravid.. Så da er jeg sikkert ikke det..

I dag er jeg skikkelig pms, så kanskje det nærmer seg mensen..

Men som du sier, håpet er der ennå=)

Skrevet

Ingen mens i dag heller..merkelige greier dette altså...Har bestemt meg for å ikke teste før torsdag!har bestilt tester i posten så de kommer vel torsdag...

Hvorfor i svarte kan ikke tr komme hvis vi ikke er gravid likevel??ARH!!!

Tempen min er forstatt høy 36,96 i dag....

Skrevet

heia.. Ikke noe mensen her hellter..

Men tempen var ganske lav i dag 36.34 =( Så er nok ikke gravid jeg...

Som du sier, hvorfor kan ikke mensen komme da??

Du som har såå høy temp er gravid.. Det MÅ du være.. følsen min sier det også, med en liten gutt... spennende=)

Skrevet

jeg er også over... 3 dager over ikm. det er så rart, for jeg føler meg egentlig ikke gravid( ikke at jeg vet helt hvordan det er). Føler jeg holder på å få influensa eller noe...tett nese, litt uggen, vondt i leddene og feber........det er vel ikke symptomer det?

Skrevet

Håper du har rett=)Tok en el-test i sted og test strekene var nesten like sterke(neg da men likevel nok til at jeg øyner et pitte lite håp)

Ikke anntydning til noe som helst.ikke tr smerter ikke symptomer på graviditet:(

Blir spennende å se på Torsdag (hvis ikke sløkke tr er kommet da self)

Rart at du ikke får tr da siden du har lav temp?Håpet er ikke ute før tr kommer;)

Skrevet

anonymmmm:har du testet da?=)Vet ikke helt om hva som er symptomer eller ikke jeg..er vel veldig induviduelt som med alt annet dessverre:(Kan vel være symptomer:)Har hørt at tett nese kan være ett sympt..

Spennende:)))

Skrevet

nei, jeg har ikke testet....bor på en pitteliten plass der ryktene går før du vet det selv,hehe..så jeg har bestilt tester på nettet...

Veldig spennende!!har du testet?

Skrevet

Noen dager siden nå:men den var neg!!:(((

Ja da er det like greit å bestille på nettet=)jeg skal teste igjen på Torsdag for da kommer mine=)))

Skrevet

jaa....jeg håper mine også kommer snaart...hvis ikke blir jeg galen... Men jeg har ikke noe tro på at jeg er gravid egentlig... har du?

Skrevet

Helt ærlig:NEI!!!! vet ikke hehe tror ingenting..har blitt skuffet så mange ganger at jeg tør ikke tro.jeg vil VITE!!Hehe

Skrevet

huff...ja, vi er også blitt skuffet maaange ganger, vi har mistet 2, og prøvd i x antall mnd.... jeg å vil VITE...NÅ!hehe

Skrevet

heia...

anonymmmm så spennende da! håper det går deres vei nuh... Alle oss tre sin veg..

Jeg testet på gjørs i stad.. Kom opp en uuuuultra svaaaaaaaaaaaaak strek som det er mye mulig jeg inbildte meg... så har ikke trua.. Den var så svak at jeg måtte holde den i rett lys osv, + at den kom etter at tiden var gått ut... MEN jeg har aldri hatt anntydning før en gang.. så det føles som et skritt nærmere... samtidig kan det ha vært ren inbildning, men på en annen side igjen var det på veldig ikke konsentrert urin.. Nå har jeg bestillt nye tester bla en cb-dig... kommer vel kaanskje før helgen.. *håpe*

klem

Skrevet

monca*84*ønsker:

klarer du virkelig å vente helt til helgen om du allerede har fått ett lite tegn??? husk at det er stengt på fredag...så posten blir jo masse forsinket! huff...jeg la inn et annet innlegg...heter stikkinger...der står det litt mer detaljert hvordan jeg føler meg....pluss at jeg er trøøøtt...men det blir en jo av å være så varm å sånt...vel?

Håper ikke det var innbilling for deg, du kunne jo tatt en test i morgen tidlig??

Skrevet

monca:Dette er jo knall spennende=))))Kan jo være noe på gang da og at det er en festedipp du har i dag????Begynner å få en god følelse på deg altså=)))

Dette er nesten ikke til å holde ut hehe:)Håper testene kommer før helgen da og at vi er gravid hele gjengen hehe:)

Skrevet

hehe...

easy girls... Husk den skyggen/streken kan være ren inbildning.. Jeg vet ikke hvor de strekene skal dukke opp på en sånn strimmel jeg en gang, så kanskje den ikke er på riktig "plass" på testet..

At jeg klarer og vente er vel av rent økonomiske grunner.. hehe...

Jeg vet at det kan bli sent.. Men alle andre ganger har de kommet 3dager maks etter... så håper de kommer på Torsdag...=S Skal på fest på lørdag og jeg..hmmm

Skrevet

håper virkelig du kan få et svar fort! slik at du vet til lørdag... kanskje det er på tide å komme med "dumme" unnskyldninger til å ikke drikke....??;)

Skrevet

hmmm.. så på bruksanvisningen nå og lurer litt på om de strekene var for langt unna hverandre jeg... så var sikkert bare inbildninger...

Men ja håper de kommer fort..

Skrevet

Slenger meg på her jeg. Hadde IKM 15. april. Er to uker over nå.. INGEN til tr her i gården :( Er så lei av at syklusene er så uregelmessige. Tok en test (billigstav) om lørdagen og den var helt blendahvit. så bare venter på tr jeg nå. Har ikke akkurat noen forhåpninger eller noen følelse av at jeg er gravid nå...

Skrevet

Hei ønskersegspire:

2 uker over??det er jo helt tragisk..håpet er ikke ute før tr dukker opp;)

Ingenting nytt fra meg..ingen tr....ARH!!!!! I morgen blir det test.Kjenner litt mens murringer i dag så det er ikke sikkert jeg trenger å teste...

Hvordan er det med dere andre? noe nytt?

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...