Gå til innhold

Påmelding til treff på Aroma. April/mai-mammaer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier ikkje vera altfor fullt på Aroma klokka 11.30, men kan likevel vera greit å reservera viss det blir fint nok til at me kan sitja ute. Så - kven har lyst å bli med?! ;-) Eg kan godt reservera bord til oss. Sjølv tek eg halv dag på torsdag, min siste dag før permisjon (!!). Så eg kjem!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å treffe dere; jeg blir gjerne med på flere treff!

Men har besøk fra Oslo nå, så tror ikke jeg kommer denne gangen. Satser på neste gang, og da forhåpentlig med baby :)

Skrevet

Heisann, det lille nurket har allerede kommet til verden - til tross for at terminen var 12. mai! Kommer muligens med neste uke. Kos dere masse i sola! Beste hilsen fra trine

Skrevet

Denne gongen passar det endelig for meg og- so eg kjem:)

Skrevet

Gratulere Trine!

Jeg satser også på neste gang, den nye verdensborgeren skal jo presenteres.

Elisabeth

Skrevet

Heisann, jeg også har lyst til å henge meg på dette april/mai mammaer treffet torsdag 7 mai, men bare lurer på hvor skal det være ... ? virker som om det står om flere forskjellige steder.

Blir det Aroma, Augustins Deli eller Molier ?

Var bare litt forvirrende ;O)

Skrevet

Torsdag 7. mai er det treff på Augustins Deli. Det var torsdag no for to dagar sidan at var me på Aroma, mens det var treff på Moliere sist torsdag igjen :)

Skrevet

He he , ikke rart jeg ble litt forvirret da :) Var ikke klar over at dere hadde treffene så ofte.

Men satser på å komme nå på torsdag 7 mai :)

Går ut i permisjon den dagen, så kjekt å gjøre noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...