sissy82 Skrevet 27. april 2009 #1 Del Skrevet 27. april 2009 hei hei jeg har fått meg jobb i begynner fasene er det kun opplæring og jeg kunne være tilkallings vikar. og det er en del syke der og de trenger folk der ofte. tenk om jeg forteller jobben at jeg er gravid og de gir meg sparken? da får jeg jo ikke tjent meg opp til foreldre penger noen som vet regler for dette? har ikke fortalt jobben at jeg er gravid ennå. de har skrevet på kontrakten min at jeg kan jobbe frem til august og eventuelt vidre etter det. og om jeg bare for jobbet frem til august er jo dette synd for da har jeg jo ikke tjent meg opp til foreldre penger. jeg har termin 12.12 .09 må man jobbe i strekk 6 måneder?? hva hvis jeg får bekkenløsning som jeg hadde med de 2 andre barna mine.. hvor lenge må man jobbe for at man kan jobbe seg opp til foreldre penger?? kan jeg sykemelde meg evetuelt om jeg får bekkenløsning? snakket med en annen vennine og hun sa hun hadde bare jobbet i 2 dager der hun jobbet og nå er hun sykemeldt og mener da at en sykemelding er det samme som og jobbe og hun hadde da krav på foreldre penger. er dette riktig??? hvordan er det da med fars permisjon?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140018483-foreldrepenger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå