Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste navnet Hennika et sted, og falt litt for det... Har alltid likt Annika også, men synes dette er litt vel svensk kanskje - Hennika derimot... Vel, hva synes dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hennika er den nyfødte datteren til Jan Eggum. Synes barna hans har herlige navn, i grunn, men Hennika er likevel altfor spesielt og sært til at jeg kunne brukt det selv. Synes også Annika, Marikken osv. er svenske navn, og Hennika får jeg også svenske assosiasjoner til.

Skrevet

Er det det ja - det visste jeg faktisk ikke. Navnet jeg leste var i et interiørblad eller mammablad eller noe... Men de har god smak da, liker både Bastian og Hennika, som barna deres da nå heter :-)

Skrevet

Jeg synes Hennika har en fin klang, men er enig med Kapabel i at det er for spesielt og sært til at jeg kunne bruke det selv. Men Bastian og Hennika står godt sammen :)

Skrevet

Bastian er herlig, og det blir ikke akkurat verre av at ungen er helskjønn heller ;-)

Skrevet

Liker Hennika.

Mange av poppisnavnene var kanskje litt sære i begynnelsen.

Hvem trodde første gang de hørte Noah og Lukas at de skulle toppe listene?

Skrevet

Hennika er fint!

Jeg vokste opp med søskenparet Hedda og Hennika i nabolaget, og husker jeg likte navnet Hennika, men syns Hedda var et stygt navn. Siden er jo Hedda blitt mye vanligere, men jeg liker fremdeles Hennika best!

Skrevet

Hum, Hennika. Spesielt men, spesielt i en fin sammenheng:)

Skrevet

Har jo aldri hørt navnet før, og liker også klangen, men det minner meg litt for mye om hantikka (flått).

Gjest Antarctica
Skrevet

Huff, merkelig konstruksjon av Henny og Monika. Huff.

Skrevet

Synes ikke det var saa fint. Men liker godt Annika!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...