tre håpefulle Skrevet 27. april 2009 #1 Del Skrevet 27. april 2009 Noen som vet om det finnes et sted på nettet jeg kan høre denne?? Jeg har teksten på den, men kunne tenke meg å høre sangen og melodien... Har søkt på flere steder, men finner den ikke.. Her er teksten: "Under over alle under ta i mot et nytt vidunder -lyserødt! Ut av smerten, ut av skriket kommer de som arve rike: En baby e blitt født. . Så ta i mot - i livets have, ta i mot - en gudegave! Jordmorarman løfta kver og en av oss en gang. Sangen om forløsningen e en jordmorsang. . Tett på gleden, tett på gråten står du og tår del å gåten -veit å vær klar. Klar i lyse, klar i dagen ved den overmodne magen mellom to som snart e mor og far. . Så ta i mot.... . I det fjerne, i det nære leve det et "ære være" leve musikk. Lykken e så rar og naken. Lykken e et klaps på baken. Evigheten i et øyeblikk . Så ta i mot... " Dette er en sang som Ola Bremnes har med på plata si "Livstegn" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140017687-jordmorsang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå