Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Jeg er 7 uker på vei, begynte å kjenne meg veldig kvalm men aldri på morgenen. Jeg har vært ekstremt trøtt og natt til i dag sov jeg i 15 timer. Jeg har vondt i kroppen, muskler og ledd og fått løs mage, nesten diaré. Har jeg fått en infeksjon i kroppen? Noen som har opplevd det samme. Det er samme følelse som når influensa tar tak, det gjør vondt i korsrygg, bein, armer. Huden er vond å ta på. Er ikke forskjølet og ingen feber. Har jeg sovet for mye så har liggesmerter? Bør vel ta en tur til legen..,men tar gjerne imot noen råd :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140016897-er-dette-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde nok ta deg en tur til legen, for det høres ikke ut som om du er kapabel til å dra på jobb. Ellers så virker det ganske så normalt. Selv er jeg ufattelig trøtt for tiden. Sover og sover. Normalt trenger jeg ca 5-6 timer søvn hver natt for å være uthvilt, men nå aner jeg ikke hva jeg trenger. Jeg er heller ikke kvalm om morgenen (eller, nå vet jeg jo ikke helt da, ettersom jeg sover så mye for tiden), men å kjære tid som det er utover dagen! Med én gang jeg har stått opp er det som oftest greit. Så får jeg i meg noe mat, og så er vi igang. Har vurdert å droppe "frokost", men jeg blir kvalm hvis jeg går sulten også.. Er forresten 8+2 idag. Har også tiltagende smerter i korsryggen og en blære utav en annen verden.

Liggesmerter får du nok ikke av å ligge i 15 timer, men du kan jo få vondt av å ligge feil i senga. Kanskje du må forsøke en annen liggestilling?

Lykke til i alle fall! Legen kan sikkert hjelpe deg med noe av dette, og resten går nok over etterhvert. Når jeg klaget over kvalmen til min lege, så sa han egentlig bare; "Ja, hvis det er noen trøst, så går den over.." *Blæ* Men, jeg har kjøpt noen kapsler på apoteket mot "mild kvalme" og de hjelper faktisk litt. Det er noe ingefærrot elns i den tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...