Blåbærmuffins Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Var hos gyn denne uka, han fant ikke noe galt hos meg, men mannen har tatt sædtest som viste litt få svømmere (14mill/ml). Nå venter vi på at han skal bli innkalt til ny test for å få bekreftet at det er såpass dårlig. Dersom det fortsatt er slik vil gyn søke om icsi. Glemte å spørre gyn om det kunne ha noen hensikt å forsøke pergo mens vi evt venter på prøverør. Han sa ingenting om det, men jeg tenker jo at det kan øke sjangsene for befruktning om det kommer flere enn ett egg? Bortsett fra lav konsentrasjon pr ml så det vistnok kjempebra ut. Ingen sædceller med feil og de svømmer ekstremt bra (gyn's ord .. Noen som har fått tilbud om dette eller har det ingen hensikt?
akicha Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Hei! Har mannen din prøvd pergo? Pergo kan ha god effekt for å få opp spermieproduksjon. Jeg tror jeg ville vurdert dèt først... Min gynekolog satte meg på pergokur også etterhvert. Uten hell for vår del... Jeg vil tro det har en hensikt, men sørg for å bli fulgt tett opp under kuren. Jeg ble overstimulert, og er veldig glad jeg ble fulgt tett opp.
Rose69 Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Pergo kan være negativt for slimhinnene ved langvarig bruk, men hvis det er første gangen så bare kjør på :-) Masse lykke til!
Blåbærmuffins Skrevet 28. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2009 Mannen skal til urolog for å ta den andre sæsprøven, kanskje han kan spørre om det da. Hadde jo vært supert om det kunne hjelpe litt på svømmerne hans. Skal spørre gyn om det kan være noe for meg og, føler at vi må ha et prosjekt mens vi evt venter på prøverør, begynner å bli utålmodig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå