minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 hei jeg leste tråden deres lenger nede her, har fulgt med dere litt her inne:) men det jeg ville si er at når jeg fikk jentungen så hadde jeg blødning med smerter, kraftigere enn mens og knallrødt... reiste på legevakt og fikk beskjed om at det var en tidlig sa men fikk trua t meg en ul og det viste seg at det var noe der alikavel.... dette var vist "truende abort" og fikk beskjed om at jeg måtte ligge strøkent en uke....ikke gå mer enn jeg måtte.... hvis jeg hadde reist hjem med en tro om at jeg hadde hatt en sa så hadde jeg mest sansynlig mistet henne..... tenkte jeg villle skrive det, minner veldig om sånn du har det budeia.... tenkte ihvertfall å nevne det...
Karma! Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Hei der :-) takk for at du følger med å svarer på det vi lurer på :-D prøvde du å g. teste? var denne blødningen da du skulle hatt mensen? får bare disse svake strekene/skyggne hele tiden og hvis det hadde vært noe burde det jo vært pos nå- er på dag 36-37 i så fall.... så har jeg lest at man kan få slike strker hvis man har blod og proteiner i urinen... skal på ul tirsdag om en uke- så er litt spent! har el oxo rundt da hvis ikke så da kan hun vel se om jeg har det i det minste håper jeg... :-) har prøvd å tempe, men i og med at jeg ammer morgen og kveld så har det ikke noe for seg- selv om det sikkert bare e snakk om dråper :-p dessuten avhenger det vel og at man har nokså likt søvnmønster om natten og det har jeg heller ikke :-/ hvor langt ut i pp er du kommet nå? var ei stund vi hadde samme ikm uke :-) jeg har vel ikm 17mai nå hvis det er ny pp :-)
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 27. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2009 hei igjen:) blødninga var da jeg skulle hatt mensen... ca... ho var ikke planlagt, så testa ikke lenge før.. ble kvalm rundt ikm og tok en test... to tre dager etter kom blødninga... vil du ikke teste igjen siden du har fått disse strekene? spennende:) jeg har hatt noen ustabile syklusser så denne gangen testet jeg el og har ikm 7 mai.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 oy. spennede=) jeg ble sendt til ult på sykehuset i mårra så det blir spennede.. har hcg i kroppen, så da ville legen ha meg inn der=) hu sa jeg ikke skulle gi helt opp enda, har dårlig erfaring med legevakta... ei veninne av meg fikk samme beskje som du fikk, at fosterett ikke ville klare seg, men det gjorde det=)) så har ett lite håp inni mge=)) gikk alt bra med deg å barnet selv om du blødde??? moren til gubben hadde ei vennine som oxo fikk den beskje'en å hu la seg flatt å hun fødte ett barne med store hjerneskader... så er så utrolig redd når alle skremmer meg.. Bortsett fra dere her inne=) dere skremmer meg ikke=)) tusen takk får at du svarer oss=)) hehe vi er bare skravlehøner ;D
Karma! Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 skygge jæ*** i dag oxo! blir så suuuur! kan den liksom ikke bare bestemme seg :-/ har du forresten testa janic..? fått billigtestene dine? er vel ikke mye de ser i der hele tatt så tidlig på ul? er det det? var ca 5+1 førstegang og da så de bare fostersekken og at blødningen kom deffra... måtte ta hcg blodprøve med en ukes mellomrom ca og ny ul en 6+1- så da et hjerte og enda en ul 8+5 og da så alt bra ut så tydlig hode armer og bein da :-D kjenner flere som har blødd mye i sv skap og har fått fine friske barn- ta det helt med ro! dessuten har de jo bedre ul apparater som gjør at de får sett bedre hvis det er noe galt- sikkert myye bedre en da mora til gubbens, venninne var gravid (blei den rett?!?) hehe lykke til!! masse klemmer!
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 28. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2009 hei igjen:) skravlehøne...ja der har du meg:) hehe... joda alt er bra med jenta, ho er en bestemt liten dame på 2,5 nå før henne hadde jeg en sa (2 år før altså), det var på samme måte, fikk beskjed om at det var en sa og at jeg bare kunne reise hjem.... jeg og typen skulle da på ferie så jeg aborterte på et hotell i tyskland... hadde fått beskjed om at jeg bare kunne reise, gjorde ikke noe siden aborten alt var igang sa legevaktlegen.... idiotlege altså, det tok jo 5-6 dager før jeg aborterte... hadde jo aldri vært med på sånt før så viste jo ikke....så er bitter og stoler ikke på legevakta. vi må gjøre det som er best for oss selv... hadde jeg "gitt opp" den gang også så hadde jeg vel ikke hatt snuppa mi nå.... budeia, du burde komme deg til legen og måle hcg.... lykke til på ul janic
Karma! Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 i dag kom det ikke noe strek opp! ikke før etter de 5min var gått men til gjenngjeld ble streken sterkere(??) enn den noen gang har vært- ikke STERK STERK men ikke sånn at jeg tror jeg innbiller meg det :-p hmmm...?! jaja....?! får teste igjen til helga fo da skal jeg på jentefest!!! :-D hehe... hvordan gikk det med janic i dag?? m&m- for en forferdelig opplevelse! da hadde ikke jeg heller stolt på de! skrekk og gru!!! ikke lenge til ikm for deg nå!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå