Gå til innhold

Er denne positiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://img232.imageshack.us/img232/5267/testzxe.jpg

Er denne positiv?

EL 22.april og denne testen fikk jeg idag 26.april. Har ikm 7.mai. Er det mulig å få en positiv test så tidlig, eller er dette skyggestrek?

Trenger all hjelp jeg kan få. Tester igjen til helgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja du er nok gravid=))

Skrevet

Hmm... Nå blir jeg skikkelig nervøs og litt glad her :-) Er så usikker siden jeg er 9 dager fra ikm. Altfor lenge før til å få en positiv test synes jeg.. Veldig uvanlig, er det ikke?

Men ja... Ingen som har opplevd det før ?

Skrevet

Ser gravid ut ja....Sikker på at du ikke har hatt EL tidligere?

Skrevet

Vet at om man tester pos så tidlig, så kan det tyde på graviditet utenfor livmora, som vil ende i abort.. Vil bare si det jeg vet altså..

Men krysser fingrene for at du har hatt EL tidligere eller noe, slik at du virkelig er gravid =)

For det er jo tydelig en strek der! =)

Skrevet

Gratulerer!!

Kan man ikke teste positivt tidlig også hvis det er mye hgc produksjon (som ved tvillinger)??

Lykke til ;)

Skrevet

Herregud! Nå ble jeg supernervøs, håper ikke jeg er gravid utenfor livmor.. :/ Håper heller det er tvillinger da ;-) Hehe..

Dytter litt jeg.. Trenger ærlige meninger i haugevis :-)

Skrevet

Gratulerer og lykke til i svangerskapet

Skrevet

hvor lenge låg testen før du tok bilde av den? ser ut som svakt positivt ja:) men den sterkeste tynneste streken til venstre kan se ut som slik som kommer når den ligger over "tidsfristen"... slik ble mine tester...

krysser for at du er gravid:)

og ja, kan slå ut tidligere dersom det er to inni der:) gjorde det på meg;) vet ikke når jegh adde el da, men vet når vi hadde 6 og når testen slo ut.. var ikke mange dager mellom;) og stemmer også overens med ul termin vi har fått;)

Skrevet

den testen ser jo posetiv ut da... men jeg leste på CB sine sider at streken skulle være like tykk som kontroll streken for at den skulle tolkes som posetiv, men det ble ikke min da jeg var gravid nå sist... de første testene var mye sterkere i den ene siden sånn som din...

men jeg mistet desverre..:(

uansett.. ta en ny test da vel,den burde jo bli posetiv nå som du har fått en posetiv test viss du er gravid:)

si ifra når du har testet igjen..... du er nok gravid:)

Skrevet

Har lest litt på det jeg også.. Har bestilt flere tester nå, så vi får se mot helgen! Skal jammen oppdatere her inne.. :-)

Dytter litt samtidig!

Skrevet

Gratulerer til deg:) hipp hurra:) skulle ønske det var meg!

Test mer mot helgen da, ta bilde av den også så åvi kan se, er morro å se at noen får positive tester og tar bilde av de:)

klem til du!

Skrevet

Så koselig at dere er spente!:):)

Jeg har testet litt til denne uka, fikk to negative de to påfølgende dagene etter denne testen.. Så testet jeg igår, med en billigtest og den ble svakt positiv. Hmmm! Jeg har på magefølelsen at spiren har satt seg, men samtidig er jeg veldig usikker...! Tenkte å teste på morgenurin imorgen :-) Nå er det jo bare 4 dager igjen til ikm!

Skrevet

Imorgen blir det digitaltest på meg...! Er den negativ så venter jeg til ikm-dagen tror jeg.. Vanskelig å vente men! Måå bare klare det.

Skrevet

Jeg er kvalm i perioder og har en del sting i magen,hodepine og svimmel,og veldig mye trøtt og sliten.Føler at dette øker litt på nå fra dag tel dag

Har tatt en test,men lurer på om det er litt for tidlig?For fikk ikke noe resultat.

Skrevet

Jeg testet positiv når jeg var knappe 3 uker på vei med sønnen min, og det gikk helt fint. Tok en test på morgenen som helt tydelig var positiv, som din test. Det varierer veldig fra person til person og i ulike svangerskap hvor fort HCG stiger. De to siste gangene jeg har vært gravid, og mistet desverre, har de ikke vært skikkelig positive før forventet mens. HCG ligger normalt mellom 3 og 40 IU/L (i serum) ved 3 uker, og de fleste graviditetstester, som din Clearblue test, slår ut ved 25 IU/L.

Skrevet

Hei folkens!

Idag testet jeg på morgenurin med digital, og den sa "Ikke gravid" :-( Jeg skjønner ingenting..! Dumme, dumme digital-test :-)

Nå skal jeg ikke bruke digital før ikm-dagen, 4 dager før er faktisk bare 51% sikkert... Så jeg håper på de 49% jeg..! Bestiller noen vanlige strektester, mye bedre å tolke strek enn å få det slengt i trynet! ;-) Holder dere løpende oppdatert med ikm snaaaart...

Skrevet

Så dumt M :( men håpet er jo langt fra ute, siden du enda har flere dager til ikm. Og er helt enig i at den digialte er teit....hehe, skremmer jo vettet av deg når du står der nervøs og spent.

Jeg holder meg til de vanlige foreløpig,men har ikke testet idag. Sitter her og holder meg til posten har kommet :P håper postbilen ikke er så sen da...sukk! :D venter testet i posten ser du.

Så vi får holde motet opp litt til! Så kan det jo være vi og får en januarbaby :)

Skrevet

Du må ikke holde deg så lenge da, tiss i en kopp og la det stå på badet :-) Hcg blir ikke borte fordet! ;-)

Vi må holde motet oppe.. Hvis jeg ikke har fått noen positive innen en uke fra idag, da er jeg jammen ikke gravid. Da har CB tullet med meg! Det er dårlig gjort det.. :-)

Men er jo underlig da - at mitt hcgnivå er så høyt så tidlig at jeg får positiv test, og så kommer det omtrent bare negative på rekke og rad jo nærmere jeg kommer ikm.... Får bare håpe spiren har festet seg nå!

Skrevet

Hehe, nei blæren min tåler nok ikke så lenge til nå, så må sikkert bare tisse i en kopp ;)

skulle sett meg på torsdag, da fikk jeg jo for meg at jeg måtte ta en test og så var jeg så veldig tissetrengt når jeg kjørte til apoteket...men skulle klare å holde meg til jeg kom hjem, så da gjorde det jo nesten vondt ;) sta som bare det...hehe

Mamsita mente jo at det forsatt var tidlig om vi var 4-5 uker på vei, sånn at det kan være for lite hcg i urinen enda. Du er jo mindre på vei enn meg kanskje? Når hadde du første dag i siste mens da?

Jeg hadde 21.mars, og tror jeg hadde EL 10 eller 11. april..pga EL-slim da.

Skrevet

Jeg hadde i påsken. 6.april eller noe. Så jeg er jo enda mindre enn deg..

Jeg svarer her - jeg skal ikke teste mer nå før tirsdag kanskje.. Tror jeg har ikm på onsdag - kommer litt an på EL min da! Blir altfor dyrt å teste hver dag, og er så lei av skuffelsen jeg og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...