Yo&La+spire Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 I går fikk eg litt friskt blod på papiret når eg tørka meg, og idag har det vert bittebittelitt rosa (som rosa tiss, hehe). Eg pleier å få litt blod dagen før mensen. Vel, tenker dere, det er vel mensen da...kommer sikkert i morgen. Problemet er at regnestykket ikke går opp! Eg venter mensen i begynnelsen av mai, torsdag hadde eg positiv EL test!! Kan eg få mensen 3 dager etter EL? Følger ikke mensen noen regler whatsoever? Den har alltid vert regelmessig hos meg... sukk...
Yo&La+spire Skrevet 26. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2009 Det hadde jo vert supert! Men er det ikke litt tidlig for det da? Eg mener det må ha gått minst en uke? Og eg er jo helt sikker på når eg hadde EL, siden eg har testet....(sist hadde eg festeblødning dagen før eg forventet mensen, akkurat på samme måte da, men altså til "riktig" tid)
Yo&La+spire Skrevet 26. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2009 En ting til forresten...visst dette er en festeblødning, vil eg da få posistiv test i morgen? Leste nemlig her en plass at man ville få positiv g-test 1-2 dager etter feste. Stemmer dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå