Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Jeg fødte med hjelp av keisersnitt for 7 uker siden. La på meg 15 kilo under svangerskapet, 12 av dem ramlet av allerede etter ti dager. Nå er jeg nesten tilbake i samme vekt som før, men kroppen er langt fra lik. Magen etter ks er forferdelig! Hengebuk over arret og jeg ser forsatt 5 mnd gravid ut. Var å tok blodprøve hos legen og sykepleiern spurte etter helsekortet mitt! Arrr jeg er ikke gravid=) Noen som har noen tips for å sprekke ballongen? Hvordan trener man bort hengehud? Går det? Fikk ingen strekkmerker under graviditeten og magen var jo ikke sånn mega stor heller.. Hvordan er magene da alle mammaer???
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Etter keisersnitt er det veldig vanlig med en del luft i magen. Magen er gjerne litt forstoppet og da er det ikke lett å komme seg på do. Smertene i magen gjør at man ofte venter lenger enn man burde med å gå på do og det blir en ond sirkel med fordøyelsesproblemer. At magen din fremdeles ser gravid ut kan dermed være pga luft i magen. Hengen over snittet ditt er kanskje kommet for å bli, det er mitt:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå