Karma! Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 leste dette her med legevaktbesøket :-(( huff så dumt!! godt de tok deg alvorlig å gav deg en ul! hva skjer fremover? ny ul elle blodprøver ? denne prøvinga begynner å draaa ut og ta på!! huff!! :-( håper det går bra med deg! nå vet vi hvertfall at vi kan bli gravide og at vi ikke ødela alt der inne sist! :-p vil ikke helt gi meg henn i denne nye pp- føler meg så gravid! sliten trett og kvalm men har jo hatt mensen. bare kortere besøk en vanlig... og du vet jo hvor godt jeg studerer disse testene hehe ikke rart jeg alltid får skyggestreker :-p og symptomene kommer vel av at jeg har vært manneløs de siste 2.5 ukene- for han er på sjøen- er jo ikke bare bare med unge jobb gård og hele pakka alene- så er nok en reaksjon på det :-( BTW skal til gyn neste tirsdag og det er rundt min neste el, så da kan hun vel se om det funker som det skal...!? STOOR klem til deg :-)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 åååååh oy oy oy=) spennede=) tenkt om du er gravid da=) hehe=) skjønner du er ensom uten mann=(( hadde jeg vært oxo.. å ja de testene blir studert=)) hehe=) syntes du bør kontakte legen jeg. så du får ett ordentlig svar=) om man er gravid med tvillinger? å den ene ikke overlever??? kan ikke den komme ut da??? å du får en liten blødning???
Karma! Skrevet 26. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2009 Mistet enbtvilling sist og det var mindre blod da... ohh veldig spennende ja men tviiiile igrunn på at testene stemmer..!! er jo 18 dager siden sist el ca.... uanz el til helga igjen ca så da er det full fres! hehe er du m godt mot nå da? alså klar for meeeeeer prøving? synes det tar på jeg :-/
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 hm hvor lite blod snakker vi om??? jeg har bare blødd i 2 dager å nå har det gitt seg syntes oxo det er litt rart... men jeg får mere svar os legen i morra=) å det er liksom bare brunt blod. har vørt en halv dag med rosa blod å resten har vært brunt.... men har jo vært til utl på legevakta, men har dårlig erfaring med dem....=((( men da får vi se hva legen sier i morra... Jaaa jeg er klar får å prøve mere=) gir oss ikke nå=)) ja det tar på.. er super sliten. har det i tankene hele tiden....
Karma! Skrevet 26. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2009 vi snakker brunt og rosa blod i en uke- nesten som mye utflod i mengder- måtte bruke truseinnlegg- men ingen klumper eller smerter.. det var sist gang da de mente jeg hadde mistet en tvilling- begynte nokså nøyaktig i uke 4+6 til 5+6 var på ul og de sa blodet kom fra livmorhalsen at den var åpenlissom.. lykke til i morgen! jeg har bestillt gu hos ei som jobber privat- ei flink ei som har god erfaring og bruker god tid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå