Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Føles som jeg er på en båt som sjøer. Har følt det før, men da har det gått fort over. Nå startet det i går, følte det mange ganger i går. Så kom det tilbake i dag, å jeg har hatt det flere ganger i dag. Det holder på enda, verst når jeg står. Jeg drikker og spiser som normalt. Ingenting annet enn denne gyngen i hodet. Hva kan det være? Andre som har opplevd noe slikt?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Jeg hadde det som deg i perioder, da jeg slet med angst, og var stresset, føltes som om jeg gikk på båt, ble veldig redd og det forværret alt... Har du angst eller er stresset feks?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Har ikke angst. Har heller ikke stresset mer enn vanlig føler jeg. Men vi har vært på tur da, hvor vi kjørte 8 timer på fredag og 8 timer i dag. Tur er jo litt stress og litt slitsomt.. Kanskje det er derfor da.. Ekkelt er det hvertfall.. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Ja tror det er nettop fordi du har vært på tur Høres ut som du har stresset litt da, at du er sliten "i hodet".. Synes du burde ta deg et varmt bad og kople helt av! Ekkelt er det, men du kan lese mer om svimmelhet her; http://www.helse-bergen.no/avd/vestibulaeresykdommer/pasientinfo/er_svimmelhet_farlig/Er_svimmelhet_farlig.htm Synes du ikke bør være redd for dette, men skjønner deg godt at du blir engstelig men som du sier har du hatt det før og det har gått over, så oftest et tegn på stress eller noe..!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Tusen takk for beroligende svar! Tror jeg skal ta rådet ditt ja.. )
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Håper det går bedre med deg:) Vet bare hvor fælt det er og ikke mange som vet så mye om svimmelhet osv! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå