Topp 10. Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Eller neste eggløsningsperiode? Jeg må gå utifra det jeg, siden mensen kommer lit i rykk og napp! Men har hatt el slim for 2 dager siden og himla vondt nederst i magen i går, sikkert el tipper jeg. Men vi prøvde ikke denne gang... men satser på neste:) Flere?
Ida* Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Hei, hei Vi skal også prøve igjen ved neste eggløsning, så da blir mai måned spennende i og med at jeg trolig tester igjen da... Syklusen min er ikke regelmessig etter p-p slutt, så litt vanskelig å vite helt når jeg egentlig har eggløsning - har ikke kjøpt eggløsningstester. Men, trolig, kanskje, muligens har jeg eggløsning i slutten av denne uken / begynnelsen av neste uke. Håper 2009 er et godt år :)
Topp 10. Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 Spennende Blir en nervepirrende vår på oss da:) Masse lykke til!!
MizzMing Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Hei hei;) Ja, vi begynner å prøve nå i neste eggløsning;) Tipper den er her om ca to uker. har en syklus som er litt lenger enn gjennomsnittet. Lykke til alle sammen
Sibabyno Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Ja:))) skal også begynne å prøve, er så utrolig spent! Sluttet på p-pillen 15 jan...har ikke fått mensen etter det, så vet ikke når jeg har eggløsning heller. Har bestillt både eggløsningstester og gravid tester på nettet. Tenkte jeg skulle begynne å ta folat og:) Hadde vært kjekt å holde kontakten med noen her inne og høre hvordan det går og sånt, og gi tips og råd, siden vi ikke har fortalt noen at vi prøver no... Lykke til dere, dette blir spennende!!
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Vi skal også starte neste el :-) Jeg gleder meg veldig til å endelig være igang! Tror min første IKM kommer til å være ca 9 juni... Men skal ut å reise, og jeg frykter at jeg er borte under el, men det får vi ta som det kommer. Lurer på om jeg skal starte med el tester, eller om jeg klarer å slappe av på det og ta det som det kommer... Lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå