Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet sjansen for å bli gravid uten at mannen har kommet inni meg? Hatt endel sex uten beskyttelse, men uten utløsning. Er sjansen forsvinnende liten, eller er det absolutt håp? ;) Jeg håper iallfall. Hvor lenge overlever spermen utenfor, f.eks på hånda? Jeg insiminerte meg selv litt med dette... , tror dere det kan funke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir litt satt ut her...

Jeg håper ikke det funket!!! Kjangsen er der, MEN dette er livets største avgjørelse som man skal være to om.. mannen din ønsker tydligvis ikke barn enda siden han ikke kommer inni deg... Syntes det er en av de styggeste tingene man kan gjøre mot en annen... Du binner han for livet!!!

Når det er sagt er kjangsen jo til stede, mange menn kommer litt uten som selve utløsningen... Og man sier jo at og hoppe av i svingen aldri er safe...

Jeg håper jeg missforstår det hele nå, og at dere begge er enige i og prøve og at du ikke lurer han! Kanskje han bare kom før dere rakke mer.. Ikke vet jeg.. Men i så fall beklager jeg det krasse svaret mitt!!!

Skrevet

Jeg lurer han ikke, nei! Er helt enig med deg at man skal være to om noe slikt, og for min del er det superviktig og ha med mannen. Dette var et teoretisk spørsmål, om det faktisk er mulig. Jeg driver og lurer på så mye om dagen... (og jeg hører jo at "alt" er mulig, men det er kjekt og høre andres erfaringer.

Skrevet

phu* Det var godt og høre=) Beklager at jeg missforsto!

Men ja, det skal vel være mulig.. Jeg har hørt om jenter som insaminerer seg uten at mannen vet det.. Men da med sprøyte... Og som har blitt gravide... Sykt hva noen mennesker klarer og få seg til og gjøre!

Da ønsker jeg det lykke til! Håper spira sitter snart! =) Nok en gang, beklager..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...