Lauren Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Hva er grunnen til at man tar blodfortynnende medisiner i forbindelse med prøverørsforsøk?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Som regel fordi man har en sykdom søm gjør at man trenger det. Jeg har en sykdom som gjør at jeg må gå på det. Blodet koagulerer når det ikke bør det, noe som kan føre til blodpropp i morkaka og SA/MA.
Mia71 Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Jeg tok tre IVF forsøk på Hausken i Haugesund i 06/07 og ved de to første gangene brukte jeg Klexane (blodfortynnende). Hausken sa at hos mange uforklarlig barnløse som oss så hjelp det. Nå ble jeg gravid på tredje forsøk, og da brukte jeg IKKE blodfortynnende...
melina, glad mamma Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Jeg bruker det fordi jeg har hatt så mange SAer. De regner med at jeg har dårlig blodgjennomstrømning i livmoren, og at fosteret ikke får næring og dør. Jeg blir lett gravid, men det har vart i kun få uker. Nå, denne gangen som jeg fikk blodfortynnende, går det bra, og jeg er 18 uker på vei med tvilling-jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå