jessheim34 Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Datteren min skal begynne i barnehagen til høsten,og jeg lurer på hva hun kommer trenge da?klær,sovevogn,sko?.... Jeg liker ikke at hun skal i barnehagen når hun er 11 mnd,men hva skal man gjøre..
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Datteren min begynte i bhg da hun var 11mnd og det gikk supert:) Det kommer det helt sikkert å gå med datteren din også.. Min jente har dette i bhg: Sovevogn, dyne, myggnett, tøfler, matboks, sekk, 2 ekstra skift i bhg, regntøy, gummistøvler, vår/høst dress( anbefaler dette veldig, har Reima kjempe førnøyd), lue, vanter, tørkle i halsen. Bleier har jeg med. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Navnlapper, kjøp lapper til å stryke på klær eventuellt klistermerker til drikkeflasker og annet. Allt må merkes, jeg har kjøpt og kommer til å merke til og med strømpebukser rett og slett fordi jeg selv har jobbet med barn og det er til tider umulig å vite hvem som eier hva. Store ting som dress og støvler vet man gjerne med hvor mange unger har ikke den samme strømpebuksa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå