*nr4isommer* Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Skulle hatt el i helgen men ingen posetive tester.... så får bare fortsette testingen. Den bruker å være posetiv i ca 3 dager. så blir mye på min kjære i de dagene...han er jo bare glad til;-) hehe. men i dag er jeg på dag 16 etter mens, så er tydligvis ganske så ustabil syklus. Dette er 3 pp med testing, men har ikke brukt prevansjon siden nr 2 kom for 11 mnd siden. Så nå er vi UTOLMODIGE og vil det skal klaffe.... Hva med dere??? Har dere sex dagene testen er posetiv og dagen den blir negativ??? Har hørt det er dagen den blir negativ som er viktigst, men vet ikke helt hvordan dette er jeg selv om jeg har to tette.... hehe... For har klaffet begge gangene på 1 pp....
Gjest Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 så heldig du har vært da... fått to tette på 1 pp hver gang Vi har gått inn i 8 pp, men 1 pp ettr graviditet utenfor livmoren.. Tror jeg har eggløsning i disse dager... vet jo ikke helt sikkert pga jeg ikke har fått tilbake mensen ennå... men vi får kose oss litt i senga annenhvr dag til el. testen er negativ,... og kose oss på den 1 dagenb den er negativ!
*nr4isommer* Skrevet 26. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2009 ja vi har vært veldig heldige... så skal ikke klage. Men har diabetes 1 og vil ikke vente for lenge pga nå er sykdommen under ganske bra kontroll og da er det greit å bli gravid og jo endre man blir jo større mulighet er det med komplikasjoner under svangerskap og fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå