Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Veldig kresen på vogn.

Anbefalte innlegg

Det jeg leter etter:

- sportsvogn som kan brukes begge veier

- Lett

- Liten sammenlagt

- God å trille i all slags terreng og føreforhold

- Gjerne 3hjul, ev. 4med svingbare framhjul (innser at dette er vanskelig)

Disse har jeg prøvd:

TFK joggster twist- en drøm å trille, men ikke vendbar sportsdel

Quinny xl - alt for stor sammenlagt

Teutonia spirit S3 - alt for stor sammenlagt

Brio Sing - god by og asfalt vogn. Grei på grus, men ikke i terreng.

Fortsetter under...

Hei!

Dersom du likte joggster twist vogna, men må ha vendbar sittedel ville eg tatt ein kikk på den modellen som skal lanseres i slutten av april. Den heiter joggster x og skal etter det eg veit ha vendbar sittedel.

Har sjølv kjøpt joggster twist, men ikkje prøvd den skikkelig enno.

Lykke til i jakten på barnevogn :)

Nå har jeg fått snusen på at det kommer en ny hardbag i mai 2009 som kan gjøres om til sittedel og brukes begge veier på blandt annet joggster twist.

Nå trenger jeg bare å finne denne, få kjøpt den og tatt den i bruk.

Vi hadde opprinnelig planlagt TFK (enten den nye eller gamle), men falt så pladask for Bebe Confort High Trek. Litt spesielt design på understellet, men helt topp vogn og sportsdelen kan vendes. I tillegg har den mange andre knall funksjoner. Baggen kan brukes som vugge og bilsikringsbag på langturer og man trenger ingen adapter for å sette på Bebe Confort sitt eget bilsete (Creatis Fix). Lett å legge sammen er den også og jeg synes baggen er veldig pen. Verdt å sjekke ut i hvert fall. Noen sier at baggen er litt kort, men den er langt mer isolert enn andre bagger og man trenger derfor ikke en stor voksipose oppi om vintern. Sportsdelen holder nok ikke ut hele vognperioden, men såvidt jeg har forstått på mine venner med barn så går man over til en lettere trille etter hvert uansett.

Lykke til! :)

Annonse

Ja, vi fikk vår i hus for to dager siden og jeg er nå mer forelska i den en da jeg så den i butikken. Kan ikke vente med å trille den... Flere venner som er veldig fornøyd allerede så har gode referanser.

Si ifra hva du bestemmer deg for da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...