Gå til innhold

Babybag til sportsdelen til TFK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne??

Fikk skikkelig blod på tann nå!! Vil ha denne glimrende saken i hus med en gang. Elsker joggster twist vogna mi og nå blir den helt perfekt hvis jeg kan snu poden mot meg.

Håper noen vet og kan hjelpe meg!!

Når du sier du har bestilt vogna.. har du bestilt TFK joggster X med den nye carry cot'en, eller har du bestilt carry cot'en til joggster twist? Redd for å bestille den nye bag'en til min joggster twist uten at det står at den passer?

Vet du noe mer om multi x carry cot? Nysgjerrig og interessert.

Annonse

Den passer joggster III, joggster twist og den nye joggster X les her:

http://www.baby-bubu.de/epages/61595679.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61595679/Products/%22T-54/00%22/SubProducts/%22T-54/00-CSL%22

Jeg har bestilt vogna joggster X twist, men ikke bagen, for barnet mitt er snart et år, og ganske lang, så jeg regner ikke med at han kunne bruke den nye bag/setet så lenge.. Bagen er billigere på kiddies24 enn denne linken her, men hos kiddies24 sto det ingen spes info om den. Legger ut en tråd når jeg har fått henta vogna, med vekt (er aldri den samme som oppgitt i info) mål osv hvis noen har spørsmål om den.... Gleder meg :-)

Før helgen bestilte jeg denne nye vidunderbag'en til TFK til min joggster twist fra www.kiddies24.com. Leveringstid: 2-3 uker. Etter noen dager fikk jeg mail tilbake om at de ikke visste når de kunne levere. Nå har jeg mottatt en mail til. Der skrev de at de beklaget feilinformasjon, men denne bag'en var bare for den nye vogna fra TFK joggster X.

Er det noen som vet noe mer om dette stemmer. Hadde gledet meg MYE til å gjøre joggsteren HELT perfekt. Håper noen vet noe mer og kan hjelpe meg her.

Så rart... For hvis du er på linken her over så er det fra en annen nettbutikk i Tyskland, der står det jo at den passer den gamle joggster III og Twist.. Jeg skal uansett ringe eller maile kiddies på mandag (det er jeg som venter op Joggster X fra de) så skal jeg se hva svar jeg får ang dette :-)

Denne bag'en brukes først som bag, så gjøres den enkelt om til å brukes som sportsdel (opp til ca 18mnd). Deretter setter du på den sportsdelen som følger med vogna. Det som er det geniale er at den nye bag/sportsdelen er at den kan snus både med og mot kjøreretningen. Den brukes i steden for sportsdelen ja.

Jeg har vært i kontakt med TFK i Tyskland og de bekrefter at den nye Multi X bag/setet er på markedet og at den kan brukes til den nye Joggster X, joggster twist og joggster lll. De driver å oppdaterer nettsida si, så den kommer nok der om ikke så alt for lenge.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...