M ♥ ♂-2010 Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Tenkte med en gang på AC Milan. Jeg er jammen usikker. Blir veldig feminint for min del altså - tenker på Emilie, Milla og diverse andre jentenavn..
solita 06 Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Urk... Nei ikke noe for meg. Er det ikke snart nok E-milian, Maxi- milian, Ju- lian nå??? Synes det er for mykt og femi, men det er nå min smak.
Vannmann35 Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Litt for feminint og søtt til en mann synes jeg, akkurat som med Emilian. Høres også veldig italiensk ut, blir lit merkelig på en helnorsk gutt...
Rampongi Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 enig med de fleste over. Jeg synes spesielle navn er utrolig flott, men tenk over hvilket land dere er i fra. Jeg får en halvt italiensk jente i september, og føler at jeg på en måte kan slå til med et litt merkelig navn, men kommer ikke til å ta et navn som "nettopp er funnet på", om du skjønner hva jeg mener.
huldra87 Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Jeg synes ikke at Milian er stygt. Men det er litt for mykt og søtt etter min smak. Hvis jeg ikke har misforstått, så ser det ut som at noen her tror Milian er et "nytt" navn. Men faktisk hadde min bestefar en kamerat som het Peder Milian. Han er vel bortimot 80 år nå. Så da er vel Milian heller et gammelt navn..?
Miranda♥ Skrevet 26. april 2009 #9 Skrevet 26. april 2009 Syns Milian er pent :-) Sønnen min skal faktisk hete Maximilian. Syns det er finest, da kan du jo bruke enten Max eller Milian som kallenavn ;-)
Vrimle Skrevet 27. april 2009 #11 Skrevet 27. april 2009 Millan ble for feminint og veikt for min del. Men kjenner hen som heter Milan, synes det høres bedre ut en Millan da:)
Vrimle Skrevet 27. april 2009 #12 Skrevet 27. april 2009 Oi, beklager leste feil. Trodde det var Millan du skrev, ikke Milian;) Milian synes jeg mangler noe. Hadde noen sagt det til meg, hadde jeg nok trodd de snakka litt utydlig og mente Emilian. Synes alle slike navn blir så svake jeg. Beklager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå