Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Alt blir bare surr! Enten blir det bare samme tallet på alle sidene, eller så blir det sidetall helt fra starten av. Men jeg har fått streng beskjed om at forsiden og innholdsfortegnelsen IKKE skal ha sidetall... Side 1 skal altså starte på innledningen! Ikke på de to første sidene. Argh. Nå blir jeg snart sprøøø! Kan noen hjelpe meg? Vær så snill..? :-)
blond Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Kan du innstille på at sidentall begynner på side 3? Det skal være mulig.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Hvor, hvor? Hilsen håpefull, som trenger ting inn med teskje :-)
Miztery Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Hei! Du vet sikkert hvordan du får opp sidetallene..? På den toolbaren som kommer opp når du skal redigere topp og bunntekst,står det Page Setup (har engelsk office..), og der kan du gjøre diverse endringer. Det går an å starte sidetallet på side 3, og at det dermed står et 3 tall, og ikke et 1 tall.. Bare å prøve seg fram! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Har du fått det til eller? Det du ønsker er at sidetallene skal vises kun på sidene etter forside og innholdsfortegnelse. Det ville jeg gjort på følgende måte: Del dokumentet opp i to seksjoner. Den første seksjonen består av forsiden og innholdsfortegnelsen. Den neste av resten av oppgaven. Sett kursoren på bunnen av innholdsfortegnelsen din og trykk "Insert" og deretter "Break". Velg "Next Page" i vinduet du får fram. Det vil da opprettes en ny side etter innholdsfortegnelsen. Denne kan du slette. Gå til første siden av den andre seksjonen, altså første siden av oppgaven din, der du ønsker at sidetallene skal vises fra. Trykk "Insert" og "Page Numbers" Klikk "Format" og under "Page Numbering" velger du start at = 1. Da mener jeg at du skal få sidetall fra etter forside og innholdsfortegnelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå