Mixxi Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 jeg og samboeren min har akkurat bestemt oss for å prøve å få en 2010 baby;) sluttet med p-pillen forrige helg..den 19/4 vil jeg automatisk komme inn i min første prøve periode da..eller vil den starte etter at jeg har fått mens første gangen uten p-piller? kom gjerne me tips og tanker slik at jeg får en fin start på prøve periodene som forhåpentligvis ikkje varer så lenge;)
MamaLady Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Hei! VElkommen!! Er så å si ganske ny her selv:) Jeg har lest at ganske mange blir gravide før første TR(tante rød). Så alt er mulig i denne verden!!
Mixxi Skrevet 26. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2009 kjekt å høre;) fe berre krysse fingrane;) takk for svar;)
Moni:)m/spire:) Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Hei:) Ganske ny her jeg også. vi sluttet med p-pillen i januar, jeg ble gravid etter første mens. (vi prøvde ikke skikkelig før det) Men hadde sa 29mars. Nå prøver vi igjenn:) Lykke til:)
Mixxi Skrevet 27. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2009 ok;) takk for svar og lykke til dere også håpe det går bra denne gangen;) klem
Sibabyno Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Hei Jeg er også ny...sluttet på p-pillen i januar, og skal begynne å prøve no...er så grådig spent, og gleder meg sånn....håper jeg blir fort gravid!! Lykke til alle sammen!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Velkommen hit og masse lykke til med prøvingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå