ladand# 02.09.06 Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Jeg drømmer så syyyke drømmer for tiden. Har besøk av gule slanger med kjempehoder som spiser folk i landsbyen jeg bor i(bor ikke i landsby altså), mister kontakt med mine kjære for at jeg flytter til Tyrkia plutselig, katastrofer og ras. Er liksom ikke måte på!! Hadde litt sånne med nummer 1, men dette tar helt av!!!! Noen liknende??
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Uff ja,drømmer mye rart om dagen jeg også .I natt drømte jeg at jeg ble angrepet av en hund og at det var ingen som hjalp meg enda jeg var kjempe redd ,de bare sto å så på .. Hadde mange syke drømmer når jeg gikk med 1 mann også bla at jeg var med i krigen i Irak som høygravid .hehe.Men da var jeg litt lenger på vei en jeg er nå (8+2)
ck Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Uff da, da er mine drømmer noe vennligere. Drømmer at jeg forsyner meg rikelig med mat, og gleder meg sånn til å spise det, men våkner alltid før jeg får gjort dette. Har diagnosen ekstrem svangerskapskvalme;) Får i meg minimalt:P, men håper på bedre tider:) Alle gode ønsker fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå