Gå til innhold

Så kvalm, så kvalm...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei...

Nå i helga har kvalmen tatt meg også... Er helt grusomt, har ikke fått gjort noen ting idag, så hvis dette er hværdagen fremover, så huff a meg...

Var forøvrig kvalm og kastet opp stort sett hele forrige svangerskap også, så håper jo det ikke skal bli reprise av det.

Men skjer det, så må man bare ta det derfra, vi sier vel at det er verdt det, -når det er over...=)

prøv urizal. fåes på helsekosten. man får noe som heter urizal ekstra, men de skal du ikke ha. bare den vanlige urizal, en hvit boks med skrukork. det er ingefær og bokhvete piller. de hjelper altså!!! jeg var så sinnsykt dårlig med førstemann, men to dager etter at jeg beg å ta de, var jeg helt fin!!! jeg har de i skapet hele tiden, og de funker altså!!!!!

prøv de i allefall. det er verdt det:)

lykke til:)

Jeg har det likedan...enkelte dager føler jeg meg som ei skikkelig bitch til dattera mi på 2 år...Men er så sliten og dårlig form etter jobb om dagene :-(. Enkelte dager behøver jeg ikke å kjenne noen ting, andre dager er helt jævlige...Merker veldig forskjell på hverdag og helg - mer søvn og mer hvile hjelper utrolig på formen/kvalmen, synes jeg. Ellers har jeg ALLTID lakris-pastiller i veska - de hjelper mot kvalmen.

• 2 uker senere...

tror deter vedig individuelt hva som hjelper pa hvem. Er konstant kvalm hele tiden uten a kaste opp, og graden varierer noe, har hort at mandler hjeper, provde men vet ikke om det var tilfeldig eller ikke at det ble litt bedre.

Jeg ble kvalm i uke 7, og ble helt handlingslammet. Fikk sykemelding. Jeg dro til akupuktur. Er litt skeptisk i utgangspunktet men måtte prøve alt! Han er utdannet i akupunktur og på ingen måte noen massør som stikker nåler. Jeg ble merkbart bedre:) har hatt 3 behandlinger og nesten kvalmefri. Fikk beskjed at jeg ikke måtte gå kvalm for lenge. Jo før jo bedre med å starte behandlingen.

Prøv det!

Kinesisk medisin hjalp iallefall meg og jeg er veldig lettet!

Lykke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...