♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Mener jeg har sett det rundt forbi? Noen som vet? Og pris?
meg & to små vampyrer Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 ja, vi kjøpte sånn hamaxsete og det festes i en sånn basegreie som man setter på rammen til sykkelen. Helt uavhengig av om mn har bagasjebrett.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2009 Husker du hvor mye dere betalte for setet da?
meg & to små vampyrer Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Vi kjøpte jo den som kan legges litt bakover, den som de kan sove i, så det er kanskje litt dyrere enn det vanlige. 800 kanskje. Vi kjøpte jo to baser, så husker ikke helt. Vil jo enkelt kunne klikke setet på de to ulike syklene våre:)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2009 Takk for kjapt svar. Vi kjøpte sykler i går sjø, både til oss og eldstemann også kom vi på at kanskje poden måtte være med han og ;o) LItt liten til å sykle selv enda, i hvertfall hvis vi skal sykle en tur liksom. Da skal jeg sjekke litt rundt. Syklene blir nok ikke brukt så mye at vi må ha to fester ;o)
Gjest -<<- Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 De fleste nyere barneseter har vel muligheten for å feste i ramma. Helt kurante Hamaxseter får du for rundt 300.
meg & to små vampyrer Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 Det er forresten det setet med sånn base-feste-greie som er det som er standard for de hamaxsetene om man kjøper de nye nå. Men om man kjøper brukt er vel de gamle med mer sannsynlige å treffe på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå