OnlySleeping *** Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Aua... Er på dag 21 i syklusen... Noen som vet om dette er vanlig?! Kan det være et tegn på graviditet? Pleier aldri å være det, og har drukket masse vann i det siste fordi jeg er så tørst, så kan ikke være grunnet lite væskeinntak....
Gjest Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Hei! Det å være treg i magen er/kan være et gravid symptom, men vet ikke når man blir det da, er jo sikkert ikke alle som blir det heller. Jeg er og det nå, har vært det i en uke ca, men ikke godt å si hva det , men håper jo det er et tegn for oss begge da:) men man kan jo aldri vite..
OnlySleeping *** Skrevet 27. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2009 Vi får håpe det er defor.. Det er litt bedre idag, men det er der fortsatt.. Når har du IKM? Noen andre symptomer?
Gjest Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Ja vi kan jo håpe.. Ja min ikm er ikke før 12 mai da, men poenget er at jeg har vært dårlig leeenge, nestsiste mens kom 4 dager for sen og sist mens var 7 dager for sen, så det rimer ikke, har hatt stabil syklus siden oktober i fjro så jeg skjønner ingenting. Vondt i korsrygg, ømme pupper av og til, vondt i hodet av og til, var skikkelig dårlig en uke før mensen i mars, kasta opp en gang på natta, drømmer noen syke drømmer som jeg ikke tørr fortelle til noen, av og til har jeg magekramper i magen på morran, hadde det i dag, så syykt vondt men det gikk over, litt murringer i ny og ne men det var mest i slutten av februar og begynnelsen av mars., er litt nå men nesten ikke noe. egentlig var jeg dårlig i 5 uker, nå er det bare litt, og det er mest brunt blod da jeg har blødd og kan ikke kalle det mens, Men for all del dette kan være noe jeg inbiller meg og alle disse symptomene er sikkert ikke vanslig å få så tidlig, men nå er alt dette helt fra mars begynnelse da.... så ja jeg har et håp men det er temmelig tynt for å si det sånn... hva med du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå