Jewel & Baby nr 2? Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Tok test på billigstrimmel, kl to i dag, og den var positiv. Riktignok svak positiv, så jeg måtte ta en billigtest til. Da den også ble positiv tok jeg en CB digital, og den sa GRAVID! En gledens dag, bestemte oss for å prøve å bli gravid 14 februar. Så det gikk ikke lange tiden før det klaffet. Har IKM 2 mai, eggløsning 15 april og fikk positiv test 11 DPO. Fikk negativ test i går.... Jeg har målt temperaturen denne måneden for å bli kjent med syklusen, fordi jeg var usikker på når nøyaktig eggløsningen var. Det anbefales! Fertilityfriend sa at jeg hadde høy sannsynlighet for å bli gravid, fordi timingen i forhold til eggløsning var perfekt. Mine symptomer foreløpig er ømme pupper, plutselig vondt i korsryggen akkurat over halebeinet. Skal ut å feire jeg og mannen:) Lykke til alle dere som er prøvere!
Gjest Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 Gratulerer så masse masse til deg og mannen din! Håper du får et fantastsik svangerskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå