Gå til innhold

hva skjer? hjelp! , dere supre damer:)

#Linnea er straks storesøster#

Anbefalte innlegg

hei! hadde en utskrapning etter ma 25feb.. fikk igjen mensen 28mars og blødde i 14dager. eller, ikke rent blod i 14 dager,men nok til at vi ikke hadde sex..

normalt sett har jeg en syklus på 28 dager, så om jeg hadde vært gravid etter den gamle syklusen etter ma, skulle jeg ha testet positivt igår.

testet med qr på tors, den kom det opp en kjempe! svak strek på...

var jo sef i skyene etter dette.

testet så med qr på fredag,denne var negativ. testet igår også, med cb digital, ikkegravid viste denne:(

men det rare er at jeg føler meg gravid. har vært småkvalm i flere dager,overopphetet og trøtt. og utfloden er hvitere og tjukkere enn vanlig..

føler meg akkurat som sist jeg var gravid.

og idag har kvalmen nådd nye høyder:( ikke omgangssykekvalm, men sånn konstan kvalme eim hele tiden..

på tirsdag på dag 18 i denne syklusen hadde jeg intense smerter i livmoren.. og rundt dagene denne dagen var jeg oppblåst og skikkelig uggen i magen..

kan eggløsningen være forsinket denne syklusen etter ma? slik at jeg hadde den på dag 18 hvor jeg kjente denne smerten i noen minutter?

i det tilfelle,kan det være jeg ikke venter ikm før på tirsdag, og at jeg har testet for tidlig?

setter stor pris på svar!

mistet i SA 8des og mistet på ny altså i feb med utskraping25..

venter så på å bli gravid igjen....:(

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...