#Linnea er straks storesøster# Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 hei! hadde en utskrapning etter ma 25feb.. fikk igjen mensen 28mars og blødde i 14dager. eller, ikke rent blod i 14 dager,men nok til at vi ikke hadde sex.. normalt sett har jeg en syklus på 28 dager, så om jeg hadde vært gravid etter den gamle syklusen etter ma, skulle jeg ha testet positivt igår. testet med qr på tors, den kom det opp en kjempe! svak strek på... var jo sef i skyene etter dette. testet så med qr på fredag,denne var negativ. testet igår også, med cb digital, ikkegravid viste denne:( men det rare er at jeg føler meg gravid. har vært småkvalm i flere dager,overopphetet og trøtt. og utfloden er hvitere og tjukkere enn vanlig.. føler meg akkurat som sist jeg var gravid. og idag har kvalmen nådd nye høyder:( ikke omgangssykekvalm, men sånn konstan kvalme eim hele tiden.. på tirsdag på dag 18 i denne syklusen hadde jeg intense smerter i livmoren.. og rundt dagene denne dagen var jeg oppblåst og skikkelig uggen i magen.. kan eggløsningen være forsinket denne syklusen etter ma? slik at jeg hadde den på dag 18 hvor jeg kjente denne smerten i noen minutter? i det tilfelle,kan det være jeg ikke venter ikm før på tirsdag, og at jeg har testet for tidlig? setter stor pris på svar! mistet i SA 8des og mistet på ny altså i feb med utskraping25.. venter så på å bli gravid igjen....
*Bambi + spire* Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Hei:) Jeg vet ikke helt hva jeg tror. Det kan godt tenkes at eggløsningen har blitt forskjøvet dene mnd, ikke uvanlig det etter ma/sa. Dessverre ka det også være at du ennå har hatt litt hcg igjen i kroppen etter forige gang du var gravid og at det var det som slo ut på testen, da jeg hadde ma testet jeg flere ganger for å s eom hcg'n var gått ut av kroppen. Jeg fikk først svak strek, testet 2 dager etterpå og da ar dne negativ. Vanskelig å si, har du testet etter ma'n for å sjekke at hcg er borte? Uansett ønsker jeg deg masse lykke til, krysser fingrene for at du får positiv test i løpet av uka:)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 26. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2009 hei! takk for svar:) ja,jeg har testet og sjekket at alt har vært ute av kroppen etter ma`en, for en god stund siden, derfor jeg ble så paff når den plutselig var negativ igjen nå... ingen tegn til mensen enda, bare øm i magen på en måte, og når jeg har hatt sex de par siste dagene har jeg vært skikkelig øm innvending når han har støtet dypt inn.. sånn at det gjorde vondt.. får nok bare vente å se om det blir noe mens på meg da.. tenker teste imorra tidlig, og er den neg da, får jeg bare vente.. når jeg mistet i sa i des, ble jeg jo gravid igjen med en gang,uten mens imellom.. og da skulle jeg egenlig ha testet en søn på ikm, men den ble negativ, neste på mandag som ble neg, så ventet jeg til ons med ny test, og den ble positiv. da var jo syklusen forlenget etter sa`en, så det kan jo være det er slik nå og etter ma.. håpe,håpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå