Gå til innhold

Kommer inn her også, jeg... Er gravid, veldig nervøs og litt glad!

Hjemmemamma_for_tiden

Anbefalte innlegg

Testet for 1 uke siden, og har fått 6 positive testet siste uke. (slet litt med å tro på nyheten...)

Er veldig nervøs pga 3 MA tidligere, forrige gang nå i sept/okt. Oppsøkte spesialist privat på onsdag, og jeg setter nå blodtynnende sprøyter direkte i magen (Klexane) hvar morgen. Dette pga prostein S mangel, og spesialisten mener dette er årsaken til mine MA. (fastlegen er helt på bærtur på dette området...) Er veldig ubehagelig med disse sprøytene, så det hadde vært flott om det ble resultat av alt slitet til slutt. Har to barn ( 7 år og 2 år) fra før, så _kan_ jo gå bra også.

Føler meg veldig delt i følelsene; er litt glad, veldig nervøs og spent, samt litt forventningsfull. Går dette bra, kan det være at det blir jeg som føder nyttårsbarnet 2010. Termin er nemlig 1.januar! Men så langt frem vil jeg ikke tenke enda, tar en dag av gangen.

Klem fra

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Ja det er ikke noe gøy å sette disse sprøytene, men det går helt greit så lenge man vet at det kommer noe godt ut av det!

Jeg satte Fragmin i hele svangerskapet. Du blir blå på magen og noen av sprøytene er veldig vonde å sette. Bare viktig å ikke sette sprøytene på samme plass hver gang.

Dette går helt sikkert bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...