Gå til innhold

Frustrert... Foeler meg gravid men testen sier nei....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har proevd i 6 mnd naa, har ei datter fra foer. Da jeg var gravid med dattera mi sist hadde jeg sterke smerter i livmorhalsen, slik at jeg kaldsvettet av smertene. Vi proevde ikke aa bli gravide da men jeg testet med sykehus-test noen dager etter IKM som var negativ, saa testet jeg igjen med clearblue 2 uker etter IKM og den var positiv.

Har IKM i dag og har nettopp testet negativt, ikke antydning til strek... Har siden 5 dpo hatt lignende smerter i livmorhalsen men ikke saa sterke som sist. Har ogsaa hatt mer fyldige pupper og brystvortene er hvite paa tuppene. I gaar ble smertene nesten like sterke som sist jeg var gravid, men ikke helt. Og i dag er de forsvunnet igjen.. Men fortsatt ingen mens-smerter...

Er saa frustreerende og ikke vite, og driver og faar store forhaapninger fordi jeg testet sent positivt sist, men det var med sykehustest som ikke er like sensitiv som clearblue... Og clearblue skal jo vaere 99% sikker paa IKM... Og saa kommer jeg til aa bli saa skuffet dersom IKM faktisk kommer naa snart...

Noen med lignende erfaringer????? Please???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo ann på hvor mye HCG kroppen din produserer til å begynne med. Så man trenger ikke teste positivt med det samme:) Tenk positive tanker! lykke til:)

Skrevet

Takk for svar lillhal,

Dessverre ble jeg totalt rundlurt av kroppen min, tr kom naa i kveld, og jeg er fortsatt i sjokk, var 99% sikker paa at jeg var gravid... Saa naa er det bare aa bli klar for neste pp, og jeg skal proeve saa hardt jeg kan aa ignorere alle symptomer neste mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...