Gå til innhold

Har så lyst å teste!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm på torsdag (tror jeg), men har så lyst å ta en test allerede nå! (selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for å vente til neste helg..)

Hadde rosa utflod forrige lørdag (festeblødning??), og tre dager etterpå våknet jeg og var skikkelig svimmel (noe jeg ikke har vært siden jeg var gravid med yngstemann) og svimmelheten varte hele dagen... Siden da har jeg vært litt småkvalm stort sett hver dag.

Godt mulig jeg bare innbilder meg alt sammen. Etter ma i januar har jeg bare hatt lyst til å bli gravid igjen så fort som mulig, og da er det vel lett for å innbilde seg både det ene og det andre..

Æsj, blir jo gal av dette her! Tror jeg tar en test i morgen tidlig, så får jeg heller bare kjøpe en ny hvis den er negativ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to! Jeg har IKM rundt torsdag/fredag, oppdaget også MA i januar. Jeg har kjent litt symptomer, men redd det hele er innbildning. Jeg har to digital tester liggende og klør virkelig etter å tisse litt på de......, men blir så skuffelse hvis de er negativ så prøver holde ut litt til.

Skrevet

har du penger nok, så test i vei... hehe;)

jeg prioriterer som regel en test i stede for is/kaffe e.l... haha;)

jeg er nenlig testoman..... ikke bra...tihi;)

Skrevet

Det er jo akkurat det, blir kjempeskuffet hvis testen er negativ.. Men var så dum at jeg kjøpte en test i går, og da blir jeg jo bare enda mer utålmodig på å teste :P Akk ja, får se hva jeg gjør i morgen.. Klarer jeg ikke å holde meg, får jeg bare kutte ut et par goder og heller bruke pengene på en ny test :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...