Gå til innhold

Maclare tecno eller Peg perego pliko som sydenvogn til svær unge på 2,5 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Disse to er de beste trillene på markedet syns jeg. Til et stort barn ville jeg gått for maclaren, men med tanke på at det kommer en liten en er jeg usikker, pilko´n er bedre til små barn pga polstring og sporstvogn stang etc. den er litt mer vogn. maclaren blir mindre sammenlagt.

Absolutt. Overraskende bra. Har ikke trillet en trille med så god trillekomfort som maclaren, og vi har bare questen nå, men virkelig helt super. Liten handlekurv da. Ellers bra :-)

Annonse

Tror nok begge disse vil funke så det blir jo smak og behag og hva du trenger. Pilko litt tyngre og større sammenlagt, men mer vogn liksom. Maclaren kjempe lett og blir lagt sammen på en annen måte liksom så blir kortere og passer kanskje i flere bagasjerom enn Pilkoen. Begge to tåler flyturer ekstremt bra og er kjempe bra vogner. Pilko har sportsvognstang hvis du liker det, og du kan velge mellom flere fargekombinasjoner. Handlenettet er også mye større. Men trillekomforten er nok bedre hos Maclaren, men den tipper også lettere bakover (men ikke når barnet sitter oppi pga tungdepunktet som er lavt).

Kan ikke skjønne hvilken bil Plikoen ikke skulle passe baki... Vi er også veldig fornøyd med denne. Tar lite plass sammenlagt. Kontra maclaren vet jeg ikke da, for den har jeg ikke hatt. Mini er veldig glad for bumperbaren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...