Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi flytter til Trondheim fra Oslo til sommeren. Har fått barnehageplass på Risvollan, men dette blir så langt fra hjemmet, så bestemmer oss nok for å si fra oss denne plassen.

Vi skal bo på Bromstad, og venter nr. 2 i midten av august. Mannen har ikke førerkort, så føler det litt tungt å måtte bringe og hente helt opp på Risvollan daglig.

Derfor prøver vi nå å finne en hyggelig dagmamma i Bromstad området til vår lille tulle på 1,5 år. Men hvor og hvordan kan man finne det? Har søkt på nett uten hell.

Noen som vet råd?

Takker så mye.

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei!

Søker du dagmamma i Trondheim? Jeg søker jobb som au-pair eller praktikant/babysitter i Trondheim. Jeg elsker barn og jeg liker spille med dem. Snakker veldig bra engelsk, tysk og svensk och litt norsk.

I am a Phd student in Institutt for sosiologi og statsvitenskap at

NTNU, Dragvoll. I live near Dragvoll at Stavsvegen in Trondheim. I am interested in your offer of job - babysitting. I have experience. I worked as a babysitter for more than one year in Stockholm while being on scholarship there. I looked after 10 months twins.

If you are interested please send me your e-mail address and I will enclose my cv and recomendations.

Please contact me on: [email protected]

Looking forward to hearing from you soon.

MvH

Best regards,

Agnieszka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...