missmulatto Skrevet 25. april 2009 #1 Del Skrevet 25. april 2009 Vi flytter til Trondheim fra Oslo til sommeren. Har fått barnehageplass på Risvollan, men dette blir så langt fra hjemmet, så bestemmer oss nok for å si fra oss denne plassen. Vi skal bo på Bromstad, og venter nr. 2 i midten av august. Mannen har ikke førerkort, så føler det litt tungt å måtte bringe og hente helt opp på Risvollan daglig. Derfor prøver vi nå å finne en hyggelig dagmamma i Bromstad området til vår lille tulle på 1,5 år. Men hvor og hvordan kan man finne det? Har søkt på nett uten hell. Noen som vet råd? Takker så mye. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140011843-hvordan-finnef%C3%A5-dagmamma-i-trondheim/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnieszka Skrevet 16. august 2009 #2 Del Skrevet 16. august 2009 Hei! Søker du dagmamma i Trondheim? Jeg søker jobb som au-pair eller praktikant/babysitter i Trondheim. Jeg elsker barn og jeg liker spille med dem. Snakker veldig bra engelsk, tysk og svensk och litt norsk. I am a Phd student in Institutt for sosiologi og statsvitenskap at NTNU, Dragvoll. I live near Dragvoll at Stavsvegen in Trondheim. I am interested in your offer of job - babysitting. I have experience. I worked as a babysitter for more than one year in Stockholm while being on scholarship there. I looked after 10 months twins. If you are interested please send me your e-mail address and I will enclose my cv and recomendations. Please contact me on: [email protected] Looking forward to hearing from you soon. MvH Best regards, Agnieszka Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140011843-hvordan-finnef%C3%A5-dagmamma-i-trondheim/#findComment-140522204 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå